Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

LoVm: Jisses va många. Här kom de inga ikväll, men på em kom dom som var till oss igår.. Skrikandes

Jenny O Patrik: Trevligt att ses idag...

I helgen blir de till att fira Marko som fyller på måndag.. Har just fått klart tårtorna. Ni som bor i graflunds kanske alla fick På G tidningen och där var det en döskalle tårta. Såna gjorde vi två st. Nu ska ja försöka slå in sista paketet och sen blir de blåsa upp ballongerna. O sen absolut sussa.. Folket kommer kl 12 imorron..

Söndan får vi se va det bjudes på. Men Grannen och vännen Lina fyller då, så hon tänkte ha liten bjudning. blir nog skojj. Går nog lika fort denna helg som alla andra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Här vaknar vi av en Marko som säger att han har ont i magen och vill kräkas. Så de blir no kanske inte nått kalas idag.. Än har de inte kommit nått, men han e väldigt trött och ligger o kikar på tv i sitt rum nu..

• Marayah

Ja de gör juh de.. Han mår nu liiiten aning bättre men är fortfarande hängig. Hopas inte Filip får nått bara... Var juh tur i oturen att vi skulle ge Marko födelsedagspresenten idag, för han har juh nått att göra då. Köpt nintendi wii...

dinana skrev 2008-11-01 13:00:17 följande:
    USch då... går ju magsjuka på dagis...
    Marko tackar för grattulationer..
  • Marayah

Ahaa, har ni mariokart om e till wii eller spelar ni gamecube spel?? O om ni har de till wii, kör ni med ratten som finns? Funderar på något sånt i julklapp typ till Marko, men de e rätt så dyrt.

JePaLuLi skrev 2008-11-01 18:30:26 följande:
    Åh då är han väl nöjd förstår jag Vi har också wii och det är ju jätteskoj! Särskilt Mario Kart Fast sambon sitter mest framför sitt Xbox 360 och det tycker inte jag är lika skoj...
  • Marayah

Det låter fin fint de.

JePaLuLi skrev 2008-11-01 19:42:25 följande:
    Vi har det till wii och kör med rattar. Det är lite enklare, tycker jag i alla fall. Ni kan ju låna vårat om ni vill så ser ni ifall han tycker att det är kul och värt att köpa i julklapp.
  • Marayah

Jo ja har med önskat wii fit i jul..  

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-01 21:01:46 följande:
    Vi sitter o kör wii just nu, mario kart, min bror hade med sig det..skitkul ju Jag vill ha ett eget wii o wii fit till det, det sägs att man går ner bra i vikt på det, men ska man köpa allt det så kostar det ca 3500 kr..kanske får ta o önska oss det i julklapp
    Om du inte använder ditt så kanske ja får blinka med mina stora blå och får låna den lite???
    dinana skrev 2008-11-01 21:59:41 följande:
    Jag har wii fit och har inte gått ner ett gram sen jag köpte det, däremot har jag gått upp 8 kilo. Vet inte om det är så mycket träning i det. Fast visst om man ägnar två tre timmar om dan med det kanske det ger något, men som förälder har jag verkligen inte den tiden att unna på spel. Man skall ju helst göra det på morgonen också och gör man det inte varje dag så blir ju spelgubben sur.
  • Marayah

Fy så jobbigt...

JePaLuLi skrev 2008-11-02 11:12:05 följande:
    Här händer inte mycket. Jag lyckades halka igår så jag är mer eller mindre rörelsehindrad. Så fort jag försöker röra mig från bäckenet och neråt så skriker jag i smärta och tårarna rinner. Det gör så j***a ont! Sammandragningarna har ökat också, men de är inte regelbundet eller så. Sambon vill gärna att jag ska ringa förlossningen så vi kan komma in på en koll, men jag är så envis och tycker inte att det är nödvändigt. Vad tycker ni? Det påverkar väl inte beisen att jag har ont i bäckenet??
    Stackare... Jag om någon vet juh hur de känns att gå över. Det är inte roligt.... Sj är man på väg att gå ut till maxi en sväng...
    Mammatill4a skrev 2008-11-02 11:22:02 följande:
    Jennyopatrik: stackars dig gumman. Med tanke på dina sd och bäcken tycker jag med du ska ringa in för kontroll alternativ bara prata och lyssna på vad de har att säga. Så ni kan vara lugna sen, här är det Skit idag, hängt tvätt och olivia målar resten av familjen är på folkrace och sj bara går man här och tycker synd om sig sj att inget vill hända, ska fan se till att vädra ordentligt och möblera om lite, för nu skiter jag i allt man inte ska el får göra vid foglossning och ikväll blir det av med att göra 100 sit ups el nåt:)
  • Marayah

Tänk va tiden går fort. Ikväll kl 17,25 är det 5 år sen Marko behagades att komma ut till den stora världen.

• Marayah

Oj oj, HOPPAS att du inte kan gå till Bm imorron.

Mammatill4a skrev 2008-11-03 13:35:39 följande:
    Marayah: grattis till marko:) sa till liam att han fyllde år i morse och han ville åka till er på en gång. Sa att vi får ta de en annan dag, märks ju om marko får dela sin födelsedag med vår skrutt el om de blir bm imorgon. Gjorde lite sit ups förut, känner lite i ryggen inget mer, men har fått lite mjölkiga flytningar är det normalt? Sj fattar jag nada. Annars blir de mer sit ups under eftermiddagen ha ha
  • Marayah

Marko tackar för alla gratulationer!!

Svar på tråden VI från Linköping