• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

När och vart skall man ringa för att få en jourtid på sjukhuset? Vill ju ha en VUL-tid men jag fattar inte... för när man ringer och pratar med dem så tycker de att man skall vänta. Men doktorn så ju att jag skulle ringa om jag var orolig och fixa en tid... men vart skall man liksom ringa då?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-21 08:27:29 följande:
    inboxa mig med
    You got mail!
  • PojkMaffia
    dinana skrev 2008-10-21 07:54:22 följande:
    Molly har inte haft det...
    ni får gärna komma över om  ni vill
    Jag är den jag är - like it or not
  • PojkMaffia

ingen annan med barn som inte haft vattkoppor som vill ha smittan? hehe

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-21 08:31:33 följande:
    När och vart skall man ringa för att få en jourtid på sjukhuset? Vill ju ha en VUL-tid men jag fattar inte... för när man ringer och pratar med dem så tycker de att man skall vänta. Men doktorn så ju att jag skulle ringa om jag var orolig och fixa en tid... men vart skall man liksom ringa då?
    kvinnohälsan eller vade det heter på sjukan.
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 08:21:03 följande:
    Dessvärre kunde jag inte gå in på din sida längre.
    jag fixar så du kommer in hos mig.rensade förra veckan och har nog tagit bort en del som skulle finnas kvar i listan
    Mandarin skrev 2008-10-21 08:27:40 följande:
    Då kommer vi inboxa på bara
    då inboxar jag dig strax
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    PojkMaffia skrev 2008-10-21 08:35:50 följande:
    ingen annan med barn som inte haft vattkoppor som vill ha smittan? hehe
    Elin har ju inte haft men jag tror jag väntar lite med vattkoppor då inte jag heller har haft det. Och jag vill inte ha!
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 08:15:54 följande:
    Nu har jag precis sett en intervju på tv med någon som vi känner. Jättebra intervju!
    nu kommer du in på min sida

nu ska jag ta och fixa lite här hemma.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • PojkMaffia
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 08:38:40 följande:
    Elin har ju inte haft men jag tror jag väntar lite med vattkoppor då inte jag heller har haft det. Och jag vill inte ha!
    aha ja nej det är nog ite så kulo få det som vuxen :-s fast ju äldre dessto jobbigare blir det för dig med för den delen.
  • Leos och Vincents mamma
    Mandarin skrev 2008-10-21 07:55:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 19:28:46 följande: Har ni familjekort så blir det billugare
    Ja, det har vi, kostade då 359 kr såg jag istället för nåt på 500 kr.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping