• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-10-21 09:11:07 följande:
    Dinana det ligger på sjukhuset,första plan om jag minns rätt.mellan nya och gamla sjukhuset i själva korridorennä nu måste jag börja städa lite.barnen stökar ner så otroligt mycket
    Det ligger inte kvar där längre. Nu är det barnkardiologen som ligger där.
  • dinana

Är det möjligt att få en tid typ vid 8-9 för VUL?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 08:15:54 följande:
    Nu har jag precis sett en intervju på tv med någon som vi känner. Jättebra intervju!
    Åh vad synd att jag missade det!
    Inboxa gärna mig också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-21 09:24:40 följande:
    Ringer du på jourtid, det vill säga på kvällen eller natten så får du antagligen komma in då på en gång eftersom det är akut o jour då, tror inte att man kan boka tid då. Men jag är inte helt säker.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-21 09:28:46 följande:
    Ringer du på jourtid, det vill säga på kvällen eller natten så får du antagligen komma in då på en gång eftersom det är akut o jour då, tror inte att man kan boka tid då. Men jag är inte helt säker.
    Okej...
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-21 09:15:54 följande:
    Det ligger inte kvar där längre. Nu är det barnkardiologen som ligger där.
    okej.var ju där för 2 1/2 år sen.de bygger/flyttar om så mycket på sjukan numera.
    dinana skrev 2008-10-21 09:24:40 följande:

jag har fått vul jättelätt.i v 6 med stora tösen när jag svimmade på skäggetorp centrum,blev ambulans upp och vul då läkren tyckte det var bäst så.med ebba minns jag inte om jag gjorde vul då jag var mådde så dåligt under den graviditeten.med sista åkte jag in till akuten sent på kvällen och fick göva vul pga blödningar mm

stå på dig och kräv ett vul.du ska inte behöva vara ledsen och orolig i onödan

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-21 09:41:19 följande:
    jag har fått vul jättelätt.i v 6 med stora tösen när jag svimmade på skäggetorp centrum,blev ambulans upp och vul då läkren tyckte det var bäst så.med ebba minns jag inte om jag gjorde vul då jag var mådde så dåligt under den graviditeten.med sista åkte jag in till akuten sent på kvällen och fick göva vul pga blödningar mmstå på dig och kräv ett vul.du" target="_blank">vul.du ska inte behöva vara ledsen och orolig i onödan
    nej, jag får ta å kräva ett VUL nu när de ringer vid tjugo i elva. doktorn så ju själv att jag kunde få ett VUL om jag var orolig så de kan ju knappast säga något annat.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-21 09:47:44 följande:
    nej, jag får ta å kräva ett VUL nu när de ringer vid tjugo i elva. doktorn så ju själv att jag kunde få ett VUL om jag var orolig så de kan ju knappast säga något annat.
    Hoppas verkligen du får det!
    Hur går det med blödningar och sånt?
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-21 09:52:20 följande:
    Hoppas verkligen du får det!Hur går det med blödningar och sånt?
    Ingenting här... blödde ju bara i lördags morse, sen vart det bruna flytningar, men ingen blödning...  de säger att de bruna flytningarna är torkat blod som följer med flytningarna ut.. men jag vet inte om jag brukar ha så mycket flytningar i vanliga fall.. men men... jag ser väl inte sådant.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-21 09:54:44 följande:
    Ingenting här... blödde ju bara i lördags morse, sen vart det bruna flytningar, men ingen blödning...  de säger att de bruna flytningarna är torkat blod som följer med flytningarna ut.. men jag vet inte om jag brukar ha så mycket flytningar i vanliga fall.. men men... jag ser väl inte sådant.
    Hoppas det går bra iaf. Håller alla mina tummar och tår för dig!!
Svar på tråden VI från Linköping