VI från Linköping
Har inte orkat läsa igenom allt ikväll.. men när skall vi åka mot Skorpan imorgon? Jag har ingen koll alls på tiderna nu..
Har inte orkat läsa igenom allt ikväll.. men när skall vi åka mot Skorpan imorgon? Jag har ingen koll alls på tiderna nu..
Alltså tjejer jag kan inte hänga med idag, mår bara pyton idag. Har kräkts för första gången i mitt korta liv. Skyller i och för sig på graviditeten, men det är inte ju inte kul (jaja, bortsett från bakfylla då, då kräks man ju hipp som happ). Har dessutom gjort världens tabbe och tappat bort Mollys enda snuttefilt så det har verkligen varit kalabalik här i natt. Hon somnade i och för sig utan den, men det känns verkligen så jobbigt att den är borta då hon haft den sen dag 1. Vi var på IKANO igår bland annat så jag tänkte ringa dit och se om de kanske har någon upphittningslåda... för inte kan den väl ha försvunnit helt?? Sen inte nog med det så färgade jag håret i går och det blev inte alls bra... så mår kasst pga det nu också... Får ha mössa på mig hela vintern =/ Jaja, man vänjer sig väl till slut.
Jamen, det skall jag ju ta å göra nu då. Men du det där är ju numret till IKEA. Där var vi aldrig..
Fick tag på en kille nu som skulle ta och kolla runt lite på IKANO åt mig. Fick mina nummer till mobil och hem så nu är det ju bara att hoppas på att han återkommer. Men måste ju sticka bor å kolla lite själv annars får jag ingen ro i hjärtat.
Åh, överlycklig! Snutten är återfunnen!!!