Fru T skrev 2008-10-15 21:31:42 följande:
Nu har ja kommit på hur gått det är med morötter så ja springer runt å knaprar morot hela dagarna, kommer bli helt orange jue Idag har jag mått BRA gick tillome hem till en kompis å busa lite me hennes söner, mådde liite illa till å från men i det stora hela har ja väll kännt mig normal om man bortser från tröttheten å den spända magen å tuttarna då... (bh har ja glömt bort hur man tar på tror ja ) Haha å genast börjar man oroa sig, vadå ska ja må bra redan, en så stor skillnad från dag till dag osv... (ja tror ni vet va ja menar) men det är säkert inte över är ju bara på 7+3men men det är som vanligt när jag är i kontakt me nånting inom sjukvården, söker ja för att jag har jätte ont i öronen tex så gör det inte ett dugg ont när ja väl är där... Å nu va ja ju hos Bm igår å berätta hur jobbigt ja mår å att ja mår illa ständigt å att all ork och glöd i mig är borta.... å vips så är ja som vanligt idag, nästan!åååå ja vill att den kommande månaden ska gå FORT nu så vi får se det lilla pyret som gävlas så med mig
Åh vad roligt.. när skall du på UL? Skall ni göra något VUL? Jag har inte fått tid för UL förräns den 4e december.. det är i jul det väl? Känns som en evighet tills dess... inte är det väl dags för jul-tänk ännu?
Går in i vecka 7 imorgon. 6+0 då alltså... så jag ligger lite efter dig, men men... jag lär nog få barn först av oss två ändå -haha