• dinana

VI från Linköping

Familjetrollet skrev 2008-10-18 10:06:36 följande:
    då får ni ha en bra dag.skoj att marko ska åka cross.här ska man strax packa badkläderna.hatar att bada inför folk då kroppen är "vanskapt"
    ja, jag får göra det. men som de sa så finns det ju inte så mycket man kan göra om det skulle vara missfall. det är ju ändå så tidigt, så man kan ju aldrig vara helt säker.
    Skorpan08 skrev 2008-10-18 10:15:14 följande:
    Lilla gumman!Jag lider verkligen med dig. Håller tummarna att det "bara" är en nidblödning.Massor av styrkekramar till dig!
    jag hoppas på det också. men man har ju läst om lite allt möjligt här på FL. blir ju lite mer koncentrrerat här.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-18 11:50:26 följande:
    Nej, fy Hoppas att det bara är en nidblödning!
    Hoppas att det bara är det.
  • dinana

Halloj tjejer... har inte blivit mycket bättre idag. Inget mera blödande dock men jag får massa med brun kladd på bindan hela tiden.. byter binda från och till. Vete sjutton vad det är för något men jag vet att jag brukar ha liknande i slutet av mensen eller strax innan mens. Hoppas det blir måndag snart så jag kan ringa ner till Kvinnohälsan och kolla om jag kan komma in direkt. I övrigt mår jag helt okej. Lite tröttare än vanligt och det känns som mensvärk typ, fast mycket lindrig sådan.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-18 20:48:43 följande:
    Har nu testat att lägga ut en film för första gången Jag filmade när Vincent hade satt sig upp själv på knäna. Tyvärr tog minnet på kameran slut för fort, för efter det så försökte han resa på sig.www.familjeliv.se/hem/leos_och_vincents_mamma...
    Så duktig han är =)
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-19 08:28:29 följande:
    god morgon allesammansvart är alla?vad ska ni hitta på idag då?här ska man ev ut till tornby och kolla efter vinterskor och målarfärgDinanahoppas allt är bra med dig idagL o V mammavillken söt son.väldigt lik mamma är han
    Godmorgon, jo, det är okej med mig idag... lite konstig i magen och jag är super illamående.. testade med huvudvärkstabletter först men det verkar inte hjälpa mot illamående, så nu har jag tagit en postafen (skall ju hjälpa mot illamående står det ju på, sen att det är mer för åksjuka, skit samma). Har inte blödit (blött) något mer sen igår morse, däremot lite brun/svart kladd. Tänker ringa till kvinnohälsan och kräva ett VUL.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 10:56:23 följande:
    Gör det! Kan du inte ringa någon slags gynakut?
    Pratade med kvinnokliniken igår och de tyckte att jag skulla avvakta till måndag.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-19 11:27:01 följande:
    Hoppas att du får komma in så att du får veta. Håller tummarna att allt är bra!
    Jo, hoppas att det inte är något fel nu bara. Har ju inte blödit något idag och har ju inte blödit några klumpar så det känns ju inte riktigt som missfall. Men sen vet man ju aldrig vad det kan bero på så man är ju jättenervös. Är på 6+4 imorgon så nog borde de ju se något på VUL då. Frågan är ju om man kan komma in så snart.
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-19 11:46:59 följande:
    Becka: Så duktig han ör prinsen.. Diana: Håller tummarna för dig... Hoppas att illamåeendet är ett tecken på att de fortfarande tickar ett litet hjärta där inne i magen... Här har man försökt filma Filip när han vänder sig från rygg till mage, han började idag. O så fort man vänder tillbaka till rygg så vänder han sig till mage.. Det gick snabbt när det väl började... O gröt har vi börjat med nu oxå.. Idag kommer farmor och hämtar oss så vi ska åka en sväng till henne...Nu ska ja ta o hoppa in i duschen, fick sova till 10 idag.
    Jo, fast jag hade nog klarat mig bättre utan illamåendet =) Trodde jag skulle dö idag när jag öppnade kylsskåpsdörren... fan vad det stank, fick kväljningar.. Sambon bara skrattade och undrade vad det var som var så illa... (Låg pizza på översta hyllan från igår och fy fan alltså vad det luktade illa. Var ju ändå min pizza så jag vete katten varför... men nej, min kropp gillade inte "stanken")
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 12:03:24 följande:
    Okej. Håller bara mina tummar för dig!! Det kommer gå bra.
    Skall på kurse vid tio-tolv imorgon, men blir nog att jag får skippa den.. för jag vet inte om jag orkar med det. Är ju ändå så nervös... hoppas jag kan få en tid för VUL direkt.. någon som vet om det kostar något att göra VUL. Vet att det är gratis på kvinnohälsan, men det är ju vid beställda tider.... men kanske kostar på sjukhuset annars.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 12:14:36 följande:
    Jag har gjort både på Storken och Kvinnohälsan, på Storken betalade jag ingenting. Men på Kvinnohälsan betalade jag vanlig avgift.. Vad det nu kan vara för något. 250?
    Vad är storken? Vart ligger det?
Svar på tråden VI från Linköping