Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Det blir bra, för jag kommer komma lite innan 17.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Nu ska vi ge oss ut i regnet o ta bussen ner till stan.
    Om det är nåt så nås jag på min mobil, Ewa har numret.

Ses sen!

Familjetrollet skrev 2008-11-11 16:23:13 följande:
    namn är roligt.hade vi fått en son så skulle den hetat nils eller vikingvissa namn är så fula som benjamin,axellina*host host*
    Leo heter Benjamin i andra namn Jag älskar verkligen det namnet.

Får jag som jag vill o vi skaffar ett barn till o det blir en flicka så ska hon heta Ella. Det hade vi som förslag när jag var gravid med Vincent.

Tack Lillisen o Firstandhappy för trevlig fika träff Var såå skönt att få sitta i lugn o ro utan mina två barn, men jag saknade dem när jag kom hem o de hade saknat mig

Nu är jag eld o lågor för det som vi pratade om! Hoppas vi kan genomföra det

thelifesaviour skrev 2008-11-11 20:04:53 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-11 20:03:42 följande: Åh, vad spännande! Kommit på något skoj?Önskar jag hade kunnat följa med. Var alldeles för trött och hungrig dock.
    Ja, vi satt o spånade på att försöka starta eget tillsammans, ett barnvänligt fik i stan. Det skulle verkligen behövas o det skulle vara såå kul! Jag har alltid velat öppna eget.
    Maria84 skrev 2008-11-11 20:09:17 följande:
    Låter som en bra idé. Finns ju inget barnvänligt, tycker som sagt inte att Claras är det längre.  Kul att se att det är fler som har såna idéer JAg och några kompisar satt och spånade på det och har gjort ett par ggr men vi har inte kommit mkt längre
    Vi skulle kolla här i tråden om det var några mer som var intresserad, så du kan ju haka på oss
    Jag ska till arbetsförmedlingen nästa vecka tänkte jag, eller i slutet av denna vecka. O kolla med dem lite, de har ju starta eget kurser o man får starta eget bidrag från dem om man har en bra idè.
    Mizzz skrev 2008-11-11 20:32:40 följande:
    Jag är jätte taggad verkligen! Tack för trevlig fika, synd bara att jag blev lite distraherad då och då
    Jag tänkte Linus var jätteduktig ändå ju o han är ju såå söt
    Mizzz skrev 2008-11-11 20:37:18 följande:
    Hmm, undrar hur mkt i bör sitta här och diskutera om detta? för det första skulle det spama tråden och för det andra kanske någon snor idén och förverkligar innan oss...
    Jag tänkte på det oxå när jag precis hade postat inlägget. Vi får ta en fika där vi alla kan diskutera istället.
    Mizzz skrev 2008-11-11 20:37:59 följande:
    Ja, ofta är han ju ganska lätt att ha med, men undrar lite ibland om andra tycker det är så skoj att han springer runt så mkt
    Så är det ju med barn, o alla som har egna barn förstår ju eller borde förstå iaf.
    Mammatill4a skrev 2008-11-12 09:37:14 följande:
    Hoppar in i och talar om att här föddes de en stor pojke imorse kl 6.10. Började få värkar inatt kl 2 väckte magnus vid 5 för att ringa farmor och farfar, väckte barnen 5.20 ont som fan hade jag då. Lämnade barnen runt 5.40 kom upp till förlossningen 5.50 och 6.10 är han ute vikt 4650 och 55 lång, han inte få nån smärtlindring alls, ont gjorde de och 4a yttre styg blev det. Har inte fått nåt namn än. Återkommer om de, just nu ligger han och sover gott och vi kommer åka hem efter 12 när barnläkaren varit här. Nu ja jag vila lite. Ha en bra dag allesammans
    STORT GRATTIS!!! Gud så kul o jag visste att det skulle bli en pojke! Han var ganska stor du
Svar på tråden VI från Linköping