-
Det kan man xtp oxå. Får se hur länge Vincent kan ha den, han fick börja med den för några veckor sen.dinana skrev 2008-11-07 12:26:14 följande:finns den inte i stan då? finns ju flera butiker inne i stan som säljer bilbarnstolar.vi valde nog comfort för att den passade in i bilen och för att den var mjuk och inte för obekväm att sitta i. sen att man kan ställa den i olika lägen är ju bra också... från sittandes till liggandes. -
dinana: Hittade ett jobb som kanske verkar intressant för dig.
Funderar nästan på att söka det själv o jobba extra på helgerna ibland för att dryga ut mammadagarna så kanske jag kan vara hemma med Vincent lite längre än till augusti nästa år.
http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1444999&o=5&k=580&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(5)k(580))a(20)sp(65)sr(1)c(3E132EE7)%26ps%3d
-
Här av vi precis ätit köttfärspaj med sallad, supergott, nu ska jag duscha, för det har jag inte hunnit idag. Sen ska barnen nattas o sen är det äntligen helg på riktigt
Tänkte om vi redan nu skulle bestämma en fika träff för nästa vecka så slipper det bli så tätt inpå, vad säger ni om det?
-
Jag kan alla dagar utom onsdag o torsdag. På fredag ska jag till bvc 9.30, men kan ses efter det.
-
Nu ligger det ute en film i videogalleriet, på Vincent när han är ute o går. Så varsågoda att gå in o kika om ni vill

-
Nu har vi sett filmen Mamma Mia o såå himla bra den var!! Har gråtit o skrattat igenom hela filmen.
-
Fast min sambo såg den oxå o hör o häpna så tyckte han att den var bra!JePaLuLi skrev 2008-11-08 09:41:49 följande:Jag såg den häromdagen. Den är såå härlig! En riktig tjejfilm! Sambon frågade om jag tyckte att jag skulle se den, men jag tror inte att han skulle uppskatta den på samma sätt!
Det trodde jag inte först, men det var han som sa att han oxå ville se den. Annars brukar han inte gilla såna typer av filmer.
-
Lycka till med dopet idagMarayah skrev 2008-11-08 11:21:54 följande:God dagens... Här är vi i full fart med förberedelserna inför dopet idag.. Stod och förberedde tårta igår.. O massor me folk kommer de med. Ska snart hoppa in i duschen..... Är massvis att göra.. Hoppas att ni får en trevlig dag. Det kommer vi att ha.
-
Vi kanske ska ta ett annat datum angående sexparty, eftersom det bara är en vecka kvar annars, eller vad säger du Ewa?
-
Jag vet inte, jag skulle jättegärna vilja då, men jag tror inte att det finns nån som kan hålla i det då, om inte Ewa har fått tag på nån annan.dinana skrev 2008-11-08 16:31:02 följande:blir det inge sexparty den 15e ?