Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

dinana skrev 2008-11-08 16:36:52 följande:
    Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/
    Har oxå sett fram emot det o sambon har tackat nej till jobb den dagen. Men vi får se vad Ewa säger först Det är ju hon som bestämmer eftersom hon ska ha det
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2008-11-09 10:34:06 följande:
    Hallå! Här vart man uppe med tuppen. Vi har fixat med vinterdäcken, skall strax åka iväg en snabbis till Biltema och köpa olja, sen bär det av till tjocka släkten i Kisa och Rimforsa. Är ju fars dag idag så vi får väl se vad vi hittar på för något för Rickard. Skall ta och berätta för svärmor idag att vi väntar tillökning också.. och fy så nervös jag är... men hoppas att de blir glada (antagligen inte). De vart ju inte direkt glada de två andra gångerna vi berättade att vi vart gravida... så varför skulle de bli glada nu liksom.. Jaja.. Jag har min BEBIS-tröja på mig.. så nu fasen!
    Hoppas det går bra! Varför skulle de inte bli det? O varför har de inte blivit glada förut?

Nu har sambon blivit firad på morgonen, med en present från barnen o en teckning som Leo ritat. Han fick en tröja som det står Världens bästa pappa på.

Just det, jag ska göra en tårta sen oxå..

Marayah skrev 2008-11-09 20:17:25 följande:
    Nu ligger de några bilder under Filips dop som ni kan kika på.
    Jättefina bilder
    Vilken kyrka var ni i?
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 12:21:43 följande:
    hejsan, verkar tyvär inte bli nåt party den 15'e , har inte fått tag in nån som kan hålla i det så det verkar tyvär bli uppskjutet, har mailat ett par bolag men nästan alla var fullbokade nu fram till jul, får väl hålla kontakten med dom o se vad som händer... ledsen för det, hade vart skoj att hitta nå något..Hoppas alla har det bra annars i mörkret o kylan, själv håller man på att gå under av trötthet, jobbar för mycket o sover för lite...
    Det var ju trist, men så är det ibland. Kanske kan få ihop ett datum innan jul, eller gick det inte?
    Annars kan vi ta en utekväll ändå, vi som vill. OM det är nån mer än jag som vill förstås
    Jag vill jättegärna hitta på nåt o komma iväg.
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 12:52:54 följande:
    kankanske finnas en lucka, men sen blir ju problemet om datumen inte stämmer överens med så som jag jobbar med... suger på alla sätt att jobba alla helger...men som sagt en vanlig utekväll är inte fel det heller...
    Men om vi kanske kan få ihop en vanlig utekväll bara nu innan jul o sen efter jul ett sexparty Nån som vill ut o se på folk med mig o bara ha kul?
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 14:00:55 följande:
    titta på folk är alltid skoj..
    Marayah skrev 2008-11-10 14:22:27 följande:
    Jag skulle gärna komma ut lite..
    Vad kul, då kanske vi kan ta en utekväll snart istället
    Vi kan vara här innan om alla vill ta sig hit vill säga, barnen kan vara på övervåningen med sambon o sen sover ju de ganska tidigt. Men om nån annan erbjuder sig så går det oxå bra

Jag funderade lite på om det är nån som vill ta en fika på eftermiddagen/kvällen nån dag denna vecka? Tänkte att då kan jag lämna barnen hemma med sambon o få komma iväg lite själv o bara få sitta o mysa o fika lite

Firstandhappy skrev 2008-11-10 15:27:49 följande:
    jag fikar gärna sent, fast jag har ju förvisso alltid william på kvällarna efetrsom dani jobbar till 21..
    Självklart så får man ta med barnen oxå Det är bara jag som vill komma hemifån lite själv o eftersom sambon slutar 17 senast, så kan ju han ta barnen då. Så i så fall kan jag efter 17.
    Mizzz skrev 2008-11-10 15:37:36 följande:
    Jag kan efter kl 17! Vore jätte skoj ju! Kan ju aldrig vara med annars
    Vad kul! Vill ju träffa dig oxå! Vilken dag denna vecka passar er bäst? Jag kan istort sett varje dag då.
Svar på tråden VI från Linköping