Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer
    Mammajessi skrev 2008-10-25 16:06:27 följande:
    Här är kalendern som ska hänga i köket över den vita gardinen.Sen är det paket som lyser men ser man ju inte på bilde...hhmm...Sen vägg dekorationen som ja fixade i dag i vardagsrummet.
    De lysande paketen ska vi köpa också
  • Mirakel händer
    NennasuS skrev 2008-10-27 22:06:46 följande:
    Tittar in i tråden mellan amningar och blöjbyten. Har fått min dotter 22/10 (på min födelsedag-världens bästa present!) så nu är julen nästa sak att längta efter, men har inte så mycket tid över för julstuff nu, men det kommer väl när man kommer in i småbarnslivet lite mer. Pigan är ju bara 5 dagar än. Men snart är det ju november, då känns det nästan lagligt att prata jul på riktigt!
    Grattis till dottern... vilken födelsedagspresent...
  • Mirakel händer
    Jelenas sida skrev 2008-11-02 13:36:16 följande:
    Så underbart mysig tråd! Får jag hoppa in här? Kan börja med att berätta att även jag älskar julen. Jag försöker vänta med julpynt till första advent men oftast pyntar jag på fredagen eller lördagen före. Dock tar jag fram allt då, det vill säga även tomtar och liknande. Julgran köper vi runt lucia och klär den direkt. När det gäller julfilmer, julmusik, julmust, pepparkakor mm väntar jag INTE till första advent utan det börjar jag med i oktober/november någon gång.Fyra veckor kvar till första advent nu!
    Välkommen... japp, idag är det 4 veckor kvar... å jag längtar så.
Svar på tråden Vi som älskar julen!