Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Vi som älskar julen!

dio skrev 2008-11-16 13:06:55 följande:
    Alla min ljusstakar är försvunna!!! Vi flyttade i mars.. Jag har hittat alla andra kartonger med julsaker men inte den med ljusstakar. Gaaaah!
    Hoppas du hittar den kartongen snart...
  • Mirakel händer
    dio skrev 2008-11-16 13:09:17 följande:
    Jag har letat igenom förrådet två gånger Hoppas verkligen att jag hittar dem, det l´blir dyrt att köpa nya till alla fönster!
    Håller tummarna... japp, det blir ju jätte dyrt om man måste köpa nytt till alla fönstren. våra lådor står på vinden... snart ska de ner, å kollas så allt är helt efter våran flytt i somras,
  • Mirakel händer

Idag var vi hos svågern och hans familj. Vi bestämde att vi skulle vara hemma hos dem på julafton. Det är helt ok för oss. Eftersom min son ska iväg med sin biopappa och fira jul i Jämtland hos hans gammel farmor.

Men vi ska ha en lilljul med kollegor den 20 december i vårat nya hus.

• Mirakel händer
    versan skrev 2008-11-18 21:15:26 följande:
    kramar om dig! Jobbigt för pappa din. håller tummarna att allt går bra. kram Versan.
    Tack... det är jobbigt... har inte fått prata med honom änLedsen eftersom han mår så himla dåligt efter operationen och narkosen. De har även lite svårt att få ordning på hans diabetes. Återstår att se imorgon, om han kommer till avdelning eller om han ligger kvar på intensiven Svärmor skulle gå dit och kolla åt mig... hon jobbar på sjukan. Så får jag veta om han har vaknat lite varje fall.
  • Mirakel händer
    Ester W skrev 2008-11-19 16:57:00 följande:
    Det snöar i Katrineholm också, så mysigt. Ska snart ut och skotta , första gången eftersom vi är ganska nyinflyttade i vårat hus!
    Det blir första gången för oss med i vårat nya hus.
Svar på tråden Vi som älskar julen!