-
Kramar om och håller tummarna här med.versan skrev 2008-11-19 18:14:07 följande:Glömde säga varför jag är så deppad. Min Tråd www.familjeliv.se/Forum-5-166/m38476682.html + allt som har hänt så ser gården ut som en leråker/krigszon med spränghål i. Woohopiii vilken lycka NOOOOT
-
Ska köpa den... måste ha den...TereseA skrev 2008-11-19 19:21:54 följande:Har man Ica kort..finns Peter Jöback julskiva för 69 kr att köpa..såg innan att ni skrev om honom.
-
Nästa vecka har jag bra arbetsitder... så då börjar adventspyntning + att jag måste sy nya julgardiner till köket i första hand. Vardagsrummet, hallen, våra sovrum har jag gardiner till... men ev blir det nya till sonens rum också.. om han vill förstås. Längtar så till julen.
-
å, jag vill med... men jobbar hela dagarna denna helg. Men på måndag eller tisdag börjar jag här.Smulanpus skrev 2008-11-22 17:26:02 följande:Idag åkte julgardinerna och stakarna upp!!!!! Kunde inte hålla mig längre! Är inte hemma nästa helg heller så skönt att ha börjat någnstans Det blir ju bara såååååååååå mysigt med alla ljus och allt det röda, längtar tills man får slänga upp granen också Kom fram lite jupynt också men nu ska jag nog lugna mig lite och ta lite mer till veckan som kommer
-
Så sött det är...Pigelinen skrev 2008-11-23 15:32:57 följande:Nu ahr vi beställt julkorten!!!! Vi valde att ta från Postfoto så kunde man få all text direkt på kortet så slipper man kladda själv. I vanliga fall brukar vi göra egna men nu fick det bli fotokort, tycker att det blev jättesöt!!!
-
Här snöar det inte...Carolaj83 skrev 2008-11-23 21:19:29 följande:min sambo jobbar som busschaufför o här har dom stängt av all trafik pga snö stormen
-
Här snöar det sedan inatt någon gång. Så det har varit full rulle på jobbet. Det har varit försening för oss både gällande spårvagnar och bussar.
-
Har bytt gardiner i vardagsrummet och hallen nu. Tar en lite paus innan jag ska fortsätta.
-
bilder kommer vart efter... har precis börjat med att bytta ut gardinerna.Mammajessi skrev 2008-11-24 13:46:12 följande:Jag vill pynta mer men vet inte vart jag skall börja eller göra... ser så tomt ut... har ni bilder på erat så man kan få lite insperation...
-
vilken läker gardin...Pigelinen skrev 2008-11-24 16:33:52 följande:Ni fattar säkert att det är blixten från kameran som gör att det blänker lite på bilderna
-
Så härsåg det ut när vi åkte vårat första varv med spårvagnen i morse... Bilden är tagen 6.15. Jobbar som resvärd på våra nyaste spårvagnar.
-
Under eftermiddagen och kvällen har jag andventpyntat en hel del. Men är ej klar än...
Vardagrummet - julgardiner, adventljusstake och stjärna (är ej klar)Hallen - julgardiner, adventljusstake (är ej klar)Sonens rum - julgardiner, adventljusstake samt sjärnaVårat sovrum - har jag bara fått julgardinernaBilder kommer under morgondagen.... -
Så närmar det sig vårat julbord med jobbet. Stora frågan är nu vad ska man ha på sig. Så är det jämt. Ska på stan och se om jag hittar något idag... Vi ska även ha lite förfest här hemma innan, det ska bli kul.
-
Sonen som är 13 år vill INTE ha en advenskalender iår. Han har önskemål om adventpresenter istället. Så det blir det nu. Så nu blir det ett paket varje advent. Detta får han i sina paket; Ben 10 gubbar...
-
Ser att tråden snart stängs.. får inte glöma att starta en ny
jultråd
....
-
Fundrar på att baka lussekatter på fredag... för att bjuda kollegorna på lördag när vi har förfesten.... men när ska man få tid.. man får helt enkelt ta sig tid.