Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Vi som älskar julen!

TereseA skrev 2008-11-02 14:45:03 följande:
    idag har jag gått o tänkt på vad jag ska ha på mig på julafton
    jag sitter och funderar på det också just nu... vet inte alls vad jag ska ha på mig...
  • Mirakel händer
    TereseA skrev 2008-11-02 16:27:43 följande:
    svart klänning med röda smycken..tänkte jag nog..
    Ok... jag funderar och funderar får se...

Förra året hade jag svart kjol med röd top till... året innan var det svart klänning... får se...
  • Mirakel händer
    Shoegirl skrev 2008-11-02 17:03:51 följande:
    Jag har varit på Bauhaus och plöjt genom adventsstakar och stjärnor. Två stjärnor på fot till vardagsrummet blev det. *nöjd*
    Hur ser de ut som är på fot??? Vill ha till vårat sovrum.
  • Mirakel händer
    Shoegirl skrev 2008-11-02 17:34:04 följande:
    Så här. Valde ekfot då de inte såg så opropertionerliga ut då. Den är snyggar irl än på bilden.
    Å de skulle passa i vårat sovrum.. ska visa maken, så får vi se vad han säger om det.
  • Mirakel händer
    h81 skrev 2008-11-02 19:04:18 följande:
    jaha.. jag har förlorat... julklappar till vuxna är numera nerlagt i familjen.. på båda sidorna!!! ska man behöva lida bara för man fått barn???barnen ska såklart få säger alla.. men jag är väl fortfarande barn till mina föräldrar o barnbarn till mormor o morfar??dom får av oss iallefall, dom köper ju till barnen så dom får ngt från barnen (det är ju redan klart!!)suck... tråkit är det... jag får väl leva på alla julklappar jag köper till barnen i år då..?
    Varför inte göra som vi gör i makens släkt. Vi lägger alla vuxnas namn i burk och drar lott om vem man ska köpa en julklapp till. Penga värdet på paketen är i våran familj är ca 200-250 kr. Ge det som förslag... vet ja...
  • Mirakel händer
    h81 skrev 2008-11-02 19:15:12 följande:
    har redan gjort det.. men HEPP det skulle inte köpas några julklappar alls "byta pengar" blablabla... i sambons familj är det heöt slut p klappar, men his mina föräldrar kommer mammam o pappa köpa EN julklapp till mig o min bror i år.. o mormor o morfar ingenting.... vi brukar ha ordentligt frosseri annars så det kommer kännas tomt..o det är såklaaaaart inte därför man firar jul o så o jag är absoluuut inte åpen!!! men för mig är det mysigt o både handla o slå in julklapparna... o dessutom himla mysigt på julafton när man delar ut dom osv.... jag kan inte hjölpa att jag känner så!!
    Det var ju synd det... det fungerar väldigt bra för oss i varje fall.
  • Mirakel händer
    Julklapparna till sonen är nästan klara. Det ska bli någon DVD film och Gormiti figurer som han vill ha.Till makens brorsbarn blir det bädset till sängen samt någon leksak.Till guddottern (13 år) blir det pengar så vill hon ha halsband ohc örhängen som jag har gjort. Till gudsonen (3 år) han vill ha en leksaks spårvagn och en stor buss. Så det måste vi försöka fixa.
  • Mirakel händer

Till oss varandra blir det inga julklappar... vi köpte ju vårat hus i början på sommaren. Så köper vi ju massa nytt till huset hela tiden, när vi ser att det behövs.

Kims mamma skrev 2008-11-02 20:13:47 följande:
    Julklapparna till sonen är nästan klara. Det ska bli någon DVD film och Gormiti figurer som han vill ha.Till makens brorsbarn blir det bädset till sängen samt någon leksak.Till guddottern (13 år) blir det pengar så vill hon ha halsband ohc örhängen som jag har gjort. Till gudsonen (3 år) han vill ha en leksaks spårvagn och en stor buss. Så det måste vi försöka fixa.
Svar på tråden Vi som älskar julen!