-
Å, vilken tur ni har... hon kommer säkert bli jätte glad.Helgona skrev 2008-11-02 20:26:07 följande:Jag har fixat världens bästa överraskning till min dotter....Vi var på Legoland i sommras o då fick alla barn köpa var sin nalle ..så även hon Efter några veckor hemma så bet våran valp sönder den...o hon blev jätte ledsen!Vi försökte att beställa via deras hemsida...men det gick inte.Men en kompis har varit på Lalandia...o de hade samma nallar där : )Så hon fixade en till mig..
-
Vi firar med maken släkt det blir 3:e året nu som vi BARA firar med dem. Det är för att det fungerar inte med min familj. De har så svårt att förstå Kims behov av planering och att han behvöer lungt omkring sig.
Morgonen äter vi julgröt och skinksmörgås.
Vid 10-11 kommer maken släkt. Då bjud det på välkomst dricka alkoholfri för nästan alla kör bil.
12.30 äter vi julmaten eftersom vi har makens brorsson som har diabetes och behöver äta mat just då.
14-tiden kommer tomten som är hyrd frpn PEMA.
Sen är det julfika och Kalle Anka.
På kvällen är det ris á la malta. Och familjemys för oss som är hemma.
Sonen firar jul med sin bio pappa iår. Så den 20:e dec åker han till Jämtland och firar jul med hans pappas släkt. Så det lär bli tomt här utan honom.
-
Vill också ha den... hoppas maken kommer ihåg att han ska till bolaget...
-
Har lagt in om semester vecka 50, hoppas jag får det. Vill förbereda och göra fint inför våran första jul i vårat hus. Varförj ag har valt just denna vecka är pga att maken jobbar kvällar och jag med har det på schemat. Så någon måste ta ledigt för sonens skull. Han kan inte vara hemma själv för länge.
-
Jag l'gger alltdi mina bilder i den...TereseA skrev 2008-11-09 08:10:42 följande:är det inte bättre att ta bort bildtråden..? ingen som lägger in något ändå..pratas ju inget där inne ändå..
-
OK..TereseA skrev 2008-11-09 09:16:45 följande:ok..jag har bara lagt in 1..men alla bilder skulle egentligen läggas in....annars får man gå in i denna tråden o leta upp ibland hundratals sidor..
-
Helgona: Grattis i efterskott!
-
Sonen har köpt något till sin bonuspappa (min man), men jag vet inte vad. För det har fixat med sin biopappa. Spännande å se vad det är....
-
Så fint...bripoint skrev 2008-11-10 07:56:59 följande:Nu har jag köpt julklappar till mannen i mitt liv. *pust* Alltid lika svårt tycker jag men känner mig rätt nöjd i år. 1 DVD humor och de här... www.familjeliv.se/hem/bripoint/gallery/phparb...www.familjeliv.se/hem/bripoint/gallery/phpldj...www.familjeliv.se/hem/bripoint/gallery/phpfdp...Barnens namn på baksidan
-
Idag har jag en ledig dag. Så idag ska jag på stan och shoppa julklappar och lite annat till vårat hus. Så måste jag hitta något att ha på mig till julbordet med jobbet.