• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Smultronhjärta
    solida skrev 2008-09-03 07:12:23 följande:
    Tack, SmillaMilla för att du la in mina bilder! Nån gång kanske man ska skaffa plus... Vad tycker ni om att lägga in gamla kläder i bildtråden? Jag tycker ju då att det är helt ok (he he, gjorde just det) för det är kul att se vad som funnits innan också. Och se hur folk kombinerar plaggen etc.
    Jag tycker det nästan är roligare att se kläderna in action, hur man kombinerar sina plagg på-nya som gamla-än att se dem ligga platt på golvet.Man kan ju få tips på ngn kombo man inte tänkt påSkrattande
  • Snorky
    solida skrev 2008-09-03 07:12:23 följande:
    Tack, SmillaMilla för att du la in mina bilder! Nån gång kanske man ska skaffa plus... Vad tycker ni om att lägga in gamla kläder i bildtråden? Jag tycker ju då att det är helt ok (he he, gjorde just det) för det är kul att se vad som funnits innan också. Och se hur folk kombinerar plaggen etc.
    jag tycker man får lägga in precis vad man vill i bildtråden bara man håller sig till kläder/skor/accesoarer... tycker faktiskt det är larvigt att vissa går in och avböjer folk att lägga in bilder på kläder som redan visats. Det är väl bara att ignorera om man sett plagget 10 ggr förut, det är ju inte hela världen.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Solida: Den där tigertröjan tycker jag är så grymt fin... min lillkille har den och jag kommer bli lessen när den är urväxt
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Pixxi

Jättefin klänning i bildtråden. Jag köpte aldrig den , jag tyckte den såg tunn , billig o tråkig ut. Men på var den jättefin, jag ångrar mig nästan....
    Men jag fick ju kläderna ihopknölade i en boll när jag skulle titta, det är ju skillnad o se de hänga fint eller sitta på ett barn...

Jag har nog världens vildaste unge
  • Pixxi

Är det någon mer här inne som beställde från nätet i måndags? Vad har ni för "status" på eran order? Är så orolig att det är något fel på min

Jag har nog världens vildaste unge
  • Busbellan
    Pixxi skrev 2008-09-03 08:56:47 följande:
    Jättefin klänning i bildtråden. Jag köpte aldrig den , jag tyckte den såg tunn , billig o tråkig ut. Men på var den jättefin, jag ångrar mig nästan....Men jag fick ju kläderna ihopknölade i en boll när jag skulle titta, det är ju skillnad o se de hänga fint eller sitta på ett barn...
    Ja, jag är verkligen jättenöjd med köpet
    Mamma till Nora, August och Ella
  • 3småttingar
    Pixxi skrev 2008-09-03 08:57:33 följande:
    Är det någon mer här inne som beställde från nätet i måndags? Vad har ni för "status" på eran order? Är så orolig att det är något fel på min
    Japp jag gjorde det.. Och det står packas på den första och plockas på den andra tror jag. Gjorde två beställningar med 15 min mellanrum.

Vad står det på din status?
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • maggan75
    Klar att plockas står det på min orderstatus
  • Line80
    jag gjorde det. men vart ser man status?
  • maggan75
    Line80 skrev 2008-09-03 09:27:48 följande:
    jag gjorde det. men vart ser man status?
    Logga in och gå sen in på dina sidor
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5