• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • frk Carlsson

Handlade jättefin dress med långkalsonger och tröja med blåa Fem myror elefanterna(med orange kanter) åt min stora tjej idag. Gud så glad jag blev när jag såg att de kommit in igen. Hon kunde knappt använda ngt av de sommarkläderna (linnen o shorts) som jag köpte i våras eftersom sommaren varit så pissig.

Jag handlar jättemkt på Lindex både till stora och lilla tjejen. Jag gillar deras retro-stil som dykit upp på senaste året. Och så gillar jag att de har de där ta 3 betala för 2 med vanliga baströjor/bodies i brunt, naturfärgat osv , för det hittar jag ingenstans annars och det är så bra att kunna ha neutrala tröjor till mönstrade byxor.

Tuva 060524 och Vilda 080422 är mina chix!
  • Busbellan

Måste nog lägga till denna tråden i mina favoriter
    Var inne och handlade lite myror kläder på Lindex idag. Tyckte inte de var så fina som förra kollektionen, men några gobitar fanns det ju.
    Är allra mest nöjd med inköpet av turkos manchesterklänning, turkosa tights med elefanter på och turkos tröja med elefanter på.
    Lilltjejen kommer bli så söt i detta

Mamma till Nora, August och Ella
  • Nimsy

nån som sett om det finns flera baby mössor???
    Den jag såg är den blå turkosa med elefanter o med orange kant vill säga !!

eller e det den som finns?

Kärleken är enorm
  • maggan75
    zasata skrev 2008-09-02 20:33:14 följande:
    idag köpte jag kaphalls kopia på molo overallen. satt jätte bra i stl 80 på min 15mån tjej som är 82cm lång.kolla bloggen. zasata.blogg.sehar även fyndat soldräkt till nästa år för 30kr
    Vad mysig overallen var
  • pelagonia

Maggan75 = Var köpte du dessa fleecefodrade regnkläder ? Pris ?

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • CharmingGirl

Ngn som vet om det finns ngt lägsta belopp man måste beställa från på Lindex?
    Har letat på deras sida, men inte hittat ngt om det...

• maggan75
    pelagonia skrev 2008-09-02 20:43:48 följande:
    Maggan75 = Var köpte du dessa fleecefodrade regnkläder ? Pris ?
    Lindex sorry glömde pris tror jag var 299 för jackan och 199 för byxor men jag hade 30 % kupongen på jackan och byxorna tog jag  i webbshoppen med 30 %
  • pelagonia
    maggan75 skrev 2008-09-02 20:45:54 följande:
    Lindex sorry glömde pris tror jag var 299 för jackan och 199 för byxor men jag hade 30 % kupongen på jackan och byxorna tog jag  i webbshoppen med 30 %
    Tack..Tycker dem verkar bra ?
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • maggan75
    pelagonia skrev 2008-09-02 20:49:22 följande:
    Tack..Tycker dem verkar bra ?
    Ja jag tycker det,  förstärkta i knä och rumpa, det hade jag inte förra året och det var värdelöst. Har köpt  annat set till tösen hämtade det idag  lägger in bild i morgon
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5