• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • maggan75
    pelagonia skrev 2008-09-02 20:58:23 följande:
    Ja tackPrecis. Hade en fleecefodrard regnoverall förra säsongen till min ettåring + pop overall.Men är sugen på att köpa tvådelat. Är den mycket fodrad ?
    http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=1357363&prodid=1939089&parentid=111370&promolevel=true&color=467637&NewView=true

http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=1357363&prodid=1939022&parentid=111370&promolevel=true&color=457077&NewView=true

Lagom tycker jag  inte jätetjock
  • Pasadena

Idag köpte jag velourdressen till dottern i randigt ljuslila och mörklila. Den var supersnygg men jag vet inte om den kanske blir för varm? Det är ju typ syntetiskt material inuti, kanske inte så skönt direkt mot huden? Någon som köpt likadan och vet?

• Tvillingmamma2007
    Smultronhjärta skrev 2008-09-02 20:58:25 följande:
    Nemas problemas Supersnygga overaller!
    Tack igen, ja visst är de fina. Störde mig lite på "fotbollen" först men har kommit över det nu haha. Tyckte fjolårets modell var snyggare som SNorky har i sitt galleri men men de verkar ju super iaf! Lite tunnare och smidig så de borde passa slaksvintrarna som är nu för tiden! Dessutom så är de ju vattentäta fastän de andas.
  • Smultronhjärta
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-02 21:03:38 följande:
    Tack igen, ja visst är de fina. Störde mig lite på "fotbollen" först men har kommit över det nu haha. Tyckte fjolårets modell var snyggare som SNorky har i sitt galleri men men de verkar ju super iaf! Lite tunnare och smidig så de borde passa slaksvintrarna som är nu för tiden! Dessutom så är de ju vattentäta fastän de andas.
    Ja jag tror de är jättebra i svenskt klimat- sonen har deras vår/höst overall och den är verkligen toppen!
  • Tvillingmamma2007

Smultronhjärta:
    Låter super det!

Zasata:
    Inte skriva i bildtråden heller Jag är ju här och japp det är årets modell av Mikk-line!

• Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-02 20:52:21 följande:
    Nu har mina Mikk-line overaller kommit! Eftersom vi har pratat en del om de här i tråden så får nån gärna lägga in första bilden i mitt galleri i bildtråden om den vill!? www.familjeliv.se/hem/tvillingmamma2007/galle... Grabbarna är knappa 17 mån på bilden, ca 83 cm långa och knappa 13 kg, Overallerna är i strl 92 och är lite stora men de har inget under utom t-shirt och de är inte åtdragna i midjan. Verkade rätt smidiga iaf, de sprang runt runt inne och jagade varandra hehe! Så Snorky! jag tycker de verkar super, tack!!!
    De var ju superfina i de!!! Skönt att ni verkar gilla de... tänk om jag övertalat halva tråden till att köpa Mikkline så hatar alla de sen! hihi... Nädå... jag hoppas ingen blir besviken! ;_)
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • zasata

jag glömmer alltid. och skulle jag hit och skriva skulle jag hinna glömma var det var för jag skulle trilla in på allt annat på vägen... fina dom var. nästan lika fina som den med stjärnan ;) vad fick du betala?

Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-02 21:10:25 följande:
    Smultronhjärta:Låter super det!Zasata:Inte skriva i bildtråden heller Jag är ju här och japp det är årets modell av Mikk-line!
  • Fru Indosaurie
    Snorky skrev 2008-09-02 21:49:50 följande:
    De var ju superfina i de!!! Skönt att ni verkar gilla de... tänk om jag övertalat halva tråden till att köpa Mikkline så hatar alla de sen! hihi... Nädå... jag hoppas ingen blir besviken! ;_)
    jag vill också köpa mikkline bara för dig men jag vill ha ett fynd Cool haha.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Busbellan
    Snorky skrev 2008-09-02 21:49:50 följande:
    Måste hålla med dig om att mikkline har jättebra overaller. Har haft dem ett par gånger till sonen.
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Snorky
    CharmingGirl skrev 2008-09-02 20:44:30 följande:
    Ngn som vet om det finns ngt lägsta belopp man måste beställa från på Lindex?Har letat på deras sida, men inte hittat ngt om det...
    nä, det finns inget lägsta belopp.. jag har köpt en filt för 36:- en gång!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5