• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Pixxi

Tack Då är det nog inget fel på min. Har aldrig beställt något på internet innan så man har liksom ingen koll

Jag har nog världens vildaste unge
  • maggan75
    Pixxi skrev 2008-09-03 09:32:05 följande:
    Tack Då är det nog inget fel på min. Har aldrig beställt något på internet innan så man har liksom ingen koll
    Har vi tur så är kläderna på G... kanske klara för  hämtning i morgon
  • 3småttingar
    maggan75 skrev 2008-09-03 09:32:57 följande:
    Har vi tur så är kläderna på G... kanske klara för  hämtning i morgon
    Jaaa det brukar ju gå snabbt :)
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • maggan75
    3småttingar skrev 2008-09-03 09:33:36 följande:
    Jaaa det brukar ju gå snabbt :)
    Jag beställde i torsdags och kunde hämta kläderna i måndags Fast nu vet man ju inte hur mycket de ha ratt göra .....  om de fått in många beställningar
  • scooby

Hmm såg att ni diskuterar Mikk-Line overaller Är lite sugen på en sån till sonen och hittade en jättefin på tradera i strl 98, men läste nu att de är lite små i storlekarna... Så han kanske borde ha 104 ist? Är ca 95 cm nu och följer han sin kurva så är han runt 98 cm kring jul... Eller så får det bli en Didrikson igen, han har haft det tidigare år och de har oxå varit bra... hm svårt.

~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • Lourdes
    Pixxi skrev 2008-09-03 08:57:33 följande:
    Är det någon mer här inne som beställde från nätet i måndags? Vad har ni för "status" på eran order? Är så orolig att det är något fel på min
     Jag beställde i måndags och har status Klar att plockas... 
  • Line80
    maggan75 skrev 2008-09-03 09:29:12 följande:
    Logga in och gå sen in på dina sidor
    ja tänk om det va så enkelt, kan varken logga in eller få ett nytt lösen :S
  • Mosen08
    scooby skrev 2008-09-03 09:48:31 följande:
    Hmm såg att ni diskuterar Mikk-Line overaller Är lite sugen på en sån till sonen och hittade en jättefin på tradera i strl 98, men läste nu att de är lite små i storlekarna... Så han kanske borde ha 104 ist? Är ca 95 cm nu och följer han sin kurva så är han runt 98 cm kring jul... Eller så får det bli en Didrikson igen, han har haft det tidigare år och de har oxå varit bra... hm svårt.
    Jag har också funderat på en mikk-line, blev rekommenderad en 98 till min son som är ca 91 lång och väger 13,5.. hon som jag pratade med sa att dom är något små i strl... du bör nog ha en 104 om du vill att den ska räcka fram tills i vår!
  • maggan75
    Line80 skrev 2008-09-03 09:54:29 följande:
    ja tänk om det va så enkelt, kan varken logga in eller få ett nytt lösen :S
    Oj då ja då vet jag inte
  • scooby
    Mosen08 skrev 2008-09-03 09:55:12 följande:
    Jag har också funderat på en mikk-line, blev rekommenderad en 98 till min son som är ca 91 lång och väger 13,5.. hon som jag pratade med sa att dom är något små i strl... du bör nog ha en 104 om du vill att den ska räcka fram tills i vår!
    Ja, det vore ju trist att behöva byta efter halva säsongen... så då måste det nog bli en 104 ändå. Synd bara eftersom jag hittade en så fin på tradera Finns inga i 104 för tillfället, men kanske kommer nåt tag. Eller så får man köpa en ny, de är ju inte så jättedyra heller.

Nån som vet hur Mikk-Line blir i slitage efter en säsong? Ifall man hittar nån begagnad på tradera? Slits dom lätt? Vid 3-4 års ålder härjas det ju en del ute
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5