• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Pixxi

Jag verkar inte få några kläder idag heller , borde de inte komma fram, de har stått "betalade o klara " i två dagar nu?

Fortfarande bara en stycken strumpa kvar i webbshoppen.
    Ofta vill man väl ha 2 st

Tradera.... tidskrävande hobby
  • snigelina
    Pixxi skrev 2008-09-05 13:09:20 följande:
    Jag verkar inte få några kläder idag heller , borde de inte komma fram, de har stått "betalade o klara " i två dagar nu?Fortfarande bara en stycken strumpa kvar i webbshoppen. Ofta vill man väl ha 2 st
    Hrm, så står det på mina som är upphämtade.

Beställde du till butik?
  • Pixxi

Nej , jag beställte till ett annat ställe eftersom jag har 5 mil till närmsta affär

Tradera.... tidskrävande hobby
  • snigelina
    Pixxi skrev 2008-09-05 13:29:07 följande:
    Nej , jag beställte till ett annat ställe eftersom jag har 5 mil till närmsta affär
    Men då brukar det stå "Skickad" när den är skickad och klickar man där får man upp ett kollinummer så man kan spåra var paketet finns.
  • Wilmis07

Jag fick sms idag om att hämta mitt paket,har stått betald och klar sen någon dag tillbaka iaf. Jag ska oxå hämta mitt paket hos ett paketombud.

Jag verkar inte få några kläder idag heller , borde de inte komma fram, de har stått "betalade o klara " i två dagar nu?Fortfarande bara en stycken strumpa kvar i webbshoppen. Ofta vill man väl ha 2 st
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Xgirl83
    NovJenny skrev 2008-09-04 19:29:07 följande:
    Var har du hört att man inte ska impregnera?
    Jag nämnde det några sidor bak, att jag har hört det men det är inte bekräftade uppgifter. Men jag tycker det låter logiskt. Det var en fd kollega till mig som sa det, nu gällde det iofs goretex-skor. Han hade jobbat i skoaffär och sa till mig att jag inte skulle impregnera dem för då förstörs andingsfunktionen. Sedan är det ju allt annat än miljövänligt också.
  • maggan75
    Nimsy skrev 2008-09-05 11:13:49 följande:
    En undran... nån som sett/ köpt velour jackan i färgen röd och svart? för det  har ju kommit t alla andra färger?!?!?
    Jag har inte sett svart och röd tyvärr hade velat ha den röda
    Jag tycker du ska ringa kundtjänst och kolla verkar ju skumt med ditt paket som jag skrev igår
  • Wilmis07

För mig står det alltid "betald och klar" innan jag hämtat paketet.Men jag betalar med mitt lindexkort,inte genom internet banken.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • NovJenny
    Xgirl83 skrev 2008-09-05 13:46:54 följande:
    Jag nämnde det några sidor bak, att jag har hört det men det är inte bekräftade uppgifter. Men jag tycker det låter logiskt. Det var en fd kollega till mig som sa det, nu gällde det iofs goretex-skor. Han hade jobbat i skoaffär och sa till mig att jag inte skulle impregnera dem för då förstörs andingsfunktionen. Sedan är det ju allt annat än miljövänligt också.
    Jo, vi kom nog fram till det några sidor bak också.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5