• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • solida

Var och kände på coops overall idag, och den kändes väldigt väldigt bra! Och fin var den också!! Satsa på den, säger jag. 549 tror jag den kostade. Fanns iofs en som kostade 249 också, men jag gissar att det var den dyrare som var bäst i test.

• JoiPoi

599 för jackorna!? Tycker det lät dyrt för att va lindex då köper jag hellre POP Men det är jag det!

• WilliamNellyJamie

Ang kappahla overall 

nu läste jag om det på nätet men detta vatten avvisande var lite annorlunda i år från förra årets tester det var helti vatten och inte vid lite slask och de har inte ändrat ett ända dugg från förra året på kappahl så de kan inte vara sämre utan testeran i år var mer vatten i vatten avvisande

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Wilmis07
    JoiPoi skrev 2008-09-05 18:25:49 följande:
    599 för jackorna!? Tycker det lät dyrt för att va lindex då köper jag hellre POP Men det är jag det!
    Jag tycker oxå jackorna var fina,men dyra.Håller nog med dig ang pop istället,bra andrahandsvärde på dom.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • scooby

Nån som vet något om McKinleys overaller? Vi köpte en sån idag till sonen (finns bild i bildtråden) den var så himla fin! Undra om den finns med i Vi föräldrars test? Vet ju att märket är bra i övrigt, men har inte sett någon ovarall förut. Den kändes välidigt smidig iaf

~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • NovJenny
    scooby skrev 2008-09-05 20:17:50 följande:
    Nån som vet något om McKinleys overaller? Vi köpte en sån idag till sonen (finns bild i bildtråden) den var så himla fin! Undra om den finns med i Vi föräldrars test? Vet ju att märket är bra i övrigt, men har inte sett någon ovarall förut. Den kändes välidigt smidig iaf
    Nej, finns inte med i testet men har väl bra vattenpelare iaf, 5000 tror jag. Hur den är i slitstyrka m.m. vet jag inte men den är ju förstärkt i knän o.s.v. iaf.
    tycker den är fin också.
  • Wilmis07

Testet av de vattenavvisande overallerna där bla kappahls ingick visade att man i deras overall riskerade att bli blöt av ett lättare regn. Overallen testades genom att utsättas för ett lättare regn i 10 min.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • scooby
    NovJenny skrev 2008-09-05 20:20:28 följande:
    Nej, finns inte med i testet men har väl bra vattenpelare iaf, 5000 tror jag. Hur den är i slitstyrka m.m. vet jag inte men den är ju förstärkt i knän o.s.v. iaf. tycker den är fin också.
    Ja, den är ju förstärkt i knäna, det är ju bra Ska bli spännande att se hur den är i övrigt...  ja fin är den ju iaf och det är ju viktigt
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • NovJenny
    scooby skrev 2008-09-05 20:29:52 följande:
    Ja, den är ju förstärkt i knäna, det är ju bra Ska bli spännande att se hur den är i övrigt...  ja fin är den ju iaf och det är ju viktigt
    Ja, jag tycker det är viktigt också.
  • solstraalen

Åh jag vill oxå ha röda velourisar i 86 eller 98 eller 104!!

Doh.

Hoppas de kommer in här i Uppsala snart.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5