• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Pillis1975

Annie Dark: Sök efter mikkline på Tradera, där finns det bruna. fick hem en härom dagen...jättefin
    Tycker att bävernylon är så tung och otymplig.

• Karedo

Hej..

Såga tt det var någon som frågade ang den lilarandiga overallen/dressen den i plysch (stavas?)

Jag har den till min dotter som är 2 månader, men jag har den som ett tunnare ytterplagg. Och den har funkat toppen nu när hösten närmar sig,men då det inte är jättekallt.

Hoppas mitt svar gjorde dig lite klokare.

• Känslan
    Magda78 skrev 2008-09-04 20:25:43 följande:
    Var har du hittat dem undrar jag?
    Röda hittade jag i webshoppen och de svarta i Sergelgången i Stockholm (de hade inte ens hängt upp dem utan va på en ställning vid kassan)
  • Lejån

Åh pratade med en riktigt trevlig tjej på kundtjänst.

Istället för att springa runt och jaga de randiga "sparkbyxorna" (förstår inte varför de heter så när det är som en overall) så ringde jag och frågade var de fanns. De finns inte ALLS!

Men är på väg in och hon berättade vilka butiker som skulle få dem. Kanon ju! Slipper jag springa benen av mig i alla lindexbutiker jag ser. (Fast det gör jag ju ändå...)

• leson76

Vi köpte en overall på H&M det året deras overaller fick bäst i test. Vet inte om de gjort om dem efter det men den overaller var super. Förra året använde vi bara tunnare overaller så nu har vi satsat på en Reima (tunnare än po.p och åhléns).

• Glittrax

Är det nån som köpt velourbykorna, de med en stjärna och i "tag 3 betala för 2 kampanjen" nyligen..? de verkar ju inte finnas i stlk 86 alls! varken i butik eller på webben... vill så gärna ha de cerisa!

• Glittrax

med tanke på att min dotter växt 3 cm på en månad,hon är 75 cm nu.. så kanske hon inte kan ha 80 cl så länge?.. eller kommer hon bada i 86 cl? dom är ju så bra dom byxorna, för man kan ju vika upp dem!

• Mamma och Mor
    Glittrax skrev 2008-09-05 10:34:08 följande:
    Är det nån som köpt velourbykorna, de med en stjärna och i "tag 3 betala för 2 kampanjen" nyligen..? de verkar ju inte finnas i stlk 86 alls! varken i butik eller på webben... vill så gärna ha de cerisa!
    Har sett sådana helt nya på Tradera, så där kanske du kan få tag i dem?
    Har haft dem till dottern, men de ligger nerpackade nu eftersom de var så hemskt breda i resåren som dessutom snabbt blev jätteslapp...
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Glittrax
    Svar på #310
    ok... hon har ett par i turkost och dom sitter jättebra, dom är nog köpta för nåt år sen fick dom helt nya av en kompis vars barn aldrig hade använt dom! så det kanske är annat material nu? resåren är inte alls bred på desa byxor.. tack för tipset om tradera!
  • Ensan
    Glittrax skrev 2008-09-05 10:34:08 följande:
    Jag tror de slutar i storlek 80. Men sen finns de på tjejavdelningen utan stjärna, lika fina men lite annorlunda modell!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5