• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • apelsinens mamma

Det fanns fyra par röda (vet inte storlekar) i örebro, på marieberg idag vid 14 ungefär. Tror inte det fanns svarta.

• Pink Muffin
    texel skrev 2008-09-04 21:10:53 följande:
    Stort test i nya Vi föräldrar på overaller. Coops overall friends fick bäst i test tillsammans med reima tror jag att det var. Men priset skilde med ca 1000 kr.
    Aha!! Bra budgetoverall låter kanon... frågan är hur snygga dom är...? *för det är ju jätteviktigt...Fundersam* Nån som har bild?? Jag klurar på H&Ms röd/svarta till 2-åringen - nån som provat H&Ms overaller tidigare? Jag har varit jättenöjd med deras vår/höst-jacka och överdragsbyxa som båda dom stora har nu! Helt klart ett bra köp!!
    ♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • NovJenny
    Pinkie skrev 2008-09-04 21:30:49 följande:
    Aha!! Bra budgetoverall låter kanon... frågan är hur snygga dom är...? *för det är ju jätteviktigt...* Nån som har bild?? Jag klurar på H&Ms röd/svarta till 2-åringen - nån som provat H&Ms overaller tidigare? Jag har varit jättenöjd med deras vår/höst-jacka och överdragsbyxa som båda dom stora har nu! Helt klart ett bra köp!!
    Hm's overall fick inte så bra i det nya testet iaf.. Fundersam
    Och enligt mig var coops overall inte fin alls.
  • Jessica24
    Pinkie skrev 2008-09-04 21:30:49 följande:
    Aha!! Bra budgetoverall låter kanon... frågan är hur snygga dom är...? *för det är ju jätteviktigt...* Nån som har bild?? Jag klurar på H&Ms röd/svarta till 2-åringen - nån som provat H&Ms overaller tidigare? Jag har varit jättenöjd med deras vår/höst-jacka och överdragsbyxa som båda dom stora har nu! Helt klart ett bra köp!!
    Förra året köpte jag 2 H&M-overaller till sonen och dom fungerade bra. Kan tillägga att det var Bävernylon.
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • leson76

finns det röda velourisar i s. 80?

• Pink Muffin
    NovJenny skrev 2008-09-04 21:40:07 följande:
    Hm's overall fick inte så bra i det nya testet iaf.. Och enligt mig var coops overall inte fin alls.
    Nee, misstänker att Coops overaller bara finns i ljusblått och ljusrosa.. *kräk* Frågan är ju om det ändå inte "räcker" att lägga 500 spänn (- lite till om man passar på att utnyttja 25 % på varfri vara för det gäller väl än?) på en H&M-overall... Plockade fram Po.P-overallen som dottern hade förra vintern och som det var tänkt att sonen skulle ärva, men shit vá trökigt det är med beggat efter eget barn...!! Jag vill ha nytt!!
  • NovJenny
    Pinkie skrev 2008-09-04 21:45:31 följande:
    Nee, misstänker att Coops overaller bara finns i ljusblått och ljusrosa.. *kräk* Frågan är ju om det ändå inte "räcker" att lägga 500 spänn (- lite till om man passar på att utnyttja 25 % på varfri vara för det gäller väl än?) på en H&M-overall... Plockade fram Po.P-overallen som dottern hade förra vintern och som det var tänkt att sonen skulle ärva, men shit vá trökigt det är med beggat efter eget barn...!! Jag vill ha nytt!!
    Finns i brun med turkost foder iaf, efter bild i tidningen, sedan har jag för mig att jag läste om något cerist?
  • Pink Muffin
    Jessica24 skrev 2008-09-04 21:40:22 följande:
    Förra året köpte jag 2 H&M-overaller till sonen och dom fungerade bra. Kan tillägga att det var Bävernylon.
    Mmm... tror jag med! Har en i Bävernylon från Åhléns som båda dom stora haft och jag är minst lika nöjd med den som med Po.P-overallen.
  • mammamaj

Ja det va jag som skrev att myror lånkisarna blev fula efter endast 2 dagars anv. hemma. nu ligger de i tvätten så vi får väl se om de blitt värre efter det eller om de ser lika ut. blir det itne värre så klagar jag nog inte heller, rädd o bli utan... För de är ju inte alldeles fula men det är en "bra" början men blri det inte värre går det att leva med.

men fy va besviken man blir när de skriver 2p. o så kommer det bara ett par! men jag hade ju min aning. kanske man kan lämna tillbaka o köpa 3 par i butik i stället då?

jaja nog på gnäll
    kolla in den här killen o bli lite impad

nåt att öva på till nästa fest

• annie dark

Har för mig att jag hört ngt negativt om bävernylonoveraller men kan inte komma på vad. Är de bra eller?

Har kikat på POPoverall men här(Uppsala) kanske den blir för varm, förra vintern var ju inte så kall. Mikk-line tycker jag var ganska fula, de kanske ser bättre ut i verkligheten men jag vill ha en brun och såg ingen i den färgen.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5