• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Amanda
    Olleiskogen skrev 2008-09-27 21:46:42 följande:
    Det ska ju ligga ett bed and breakfest där i närheten kostar ca 200 kr natten och då ingår ju frukost men jag vet inte vad det heter vet att det är ett vitt hus precis vid vägen någon stans mellan varberg och ullared.Hoppas att du kanske kan leta upp det någon stans.
    Är det denna du menar?
    hem.passagen.se/ullaredsgarden/
  • Fyrklovern
    pannkakan06 skrev 2008-09-27 21:31:44 följande:
    Vi vill ju hellst sova i ullared så man har nära o bra. men självklart har du ngt tips så gärna, är intresserad!:)
    Jag har en kompis som hyr ut rum i Åkulla, ca 1 mil från Ullared och vet ett par andra ställe strax utanför ullared som oxå har rum.

http://www.stallbackagard.se/

http://www.ornatorpet.com/

http://www.kulturgarden.com/

Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • fritzie76

Ni som varit där i dag och säger att det var kö, vilken tid var det? Blir lite orolig då vi tänkt åka dit en lördag....ska man vara där när de öppnar? Går det att komma kl 8, eller är där kö då?

• BF081206

Hej!nu har jag varit i ullared..gud vad folk, men jag stod i en jätte kö..Fast det tog inte alls lång tid.. 20 minuter så var vi inne på Gekås =)
    Nu har jag checkat resväskorna.. 569 kostade en av dem och 699 tror ja en annan kostade...sportbagarna låg upp till 100 kr drygt..väldigt bra pris=)
    Nu är jag 5700 kr fattigare..suck..men men..nu har vi allt till vår bebbe =)

firepuzz skrev 2008-09-24 12:03:05 följande:
    wallies vad finns det för olika motiv? finns det resväskor lite större som man kan ha till utomlandssemeaster i hårdplats, pris? och sen tänkte jag på en bag en liten väska lltså som man kan ha med sig om man ska vara borta en helg eller så typ som en sportbag finns det och pris?tacksam för svar
  • fritzie76

Åh, då får vi väl förbereda oss för att trängas nästa lördag, hade tänkt åka då. Undrar om man ska vara där redan halv 7? Vi har i och för sig svårt att köra så tidigt då vi ska ha barnvakt!

Hade inte tänkt vara där förrän kl 8, men tänk om man får stå länge i kö då för att komma in. Lite orolig....

• Constelacion

Vi hoppas det är en bra helg att åka dit på vi ska dit ett helt gäng då, har bokat stuga å allt.

skruttan85 skrev 2008-09-27 20:43:13 följande:
    Vad tror ni vana om den 11-12 oktober då?? Är ju ganska långt från alla löningar och sånt, men ändå en helg...
  • Viskans

Vet någon om de fått in det där nya PC-spelet "Spore" och i så fall vad det kostar?

• Alexa
    fritzie76 skrev 2008-09-27 22:53:34 följande:
    Åh, då får vi väl förbereda oss för att trängas nästa lördag, hade tänkt åka då. Undrar om man ska vara där redan halv 7? Vi har i och för sig svårt att köra så tidigt då vi ska ha barnvakt! Hade inte tänkt vara där förrän kl 8, men tänk om man får stå länge i kö då för att komma in. Lite orolig....
    Vi var där och trängdes igår oxå.. Kom dit vid 8.30 och då var det bara att gå in.. Ingen kö.. Kön började runt 9.00 hörde jag och höll i sig till 13.00..
  • fritzie76

Ok, då får vi se till att vara där vid 8 som vi tänkt..vill verkligen inte stå i kö....

Vi brukar vara där när de öppnar men kan inte det denna gången eftersom vi ska ha barnvakt och inte kan lämna så tidigt..men det känns inte riktigt bra att komma så sent....

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8