• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Fannsan

Här kommer min fråga igen :)

Om jag ska åka dit mellan den 25:e nov och 15:e dec, när råder ni mig att åka då, om jag vill shoppa då det är minst folk? Datum? Veckodag?

• smålandstös

Är det nån som vet om det finns åkpåsar i fleece att köpa där????

• Jodli

Jag har köpt en svart åkpåse där i våras. Har inte använt den ännu, men den verkar varm och go.

• smålandstös
    Angel Gbg skrev 2008-10-02 21:52:27 följande:
    Svar på #1702ja svarta 199kr
    Tack!! Passar perfekt.
    ska skriva på det på listan tills imorrn då, så jag inte glömmer det!!
  • Nimsy

hehe.. en undran bara sådär... Har läst några sidor tillbaka o inte nå neg om Gekås.
     Kanon.
    Men allvarligt? Ingen som fått med sig nå hem som ni blitt arga/besvikna osv över ??

Jag har varit där tre gånger... (alltså jag gillar stället =)
    Men har alltid fått med mig defekta saker hem typ. första gången var det saker t tösen som vart galet, köpte ett princess tält bl a.. Men på den fattades det två viktiga saker på i själva anordningen så det gick inte ens att få upp ????

köpte en hängande lampa o sladden var 40 cm?? räckte ju knappt till o hänga upp den =)

Sen köpte jag bambinos nappar o det visa sig att ett av paketen jag köpte(köpte 3 paket) så var napparna 1 cm kortare än dem man typ köper hemma i nån butik  ??

hehe.. men ska väl dit igen nån gång här framöver ...

Kärleken är enorm
  • MiniMie
    Nimsy skrev 2008-10-02 22:25:21 följande:
    hehe.. en undran bara sådär... Har läst några sidor tillbaka o inte nå neg om Gekås. Kanon.Men allvarligt? Ingen som fått med sig nå hem som ni blitt arga/besvikna osv över ?? Jag har varit där tre gånger... (alltså jag gillar stället =)Men har alltid fått med mig defekta saker hem typ. första gången var det saker t tösen som vart galet, köpte ett princess tält bl a.. Men på den fattades det två viktiga saker på i själva anordningen så det gick inte ens att få upp ????köpte en hängande lampa o sladden var 40 cm?? räckte ju knappt till o hänga upp den =)Sen köpte jag bambinos nappar o det visa sig att ett av paketen jag köpte(köpte 3 paket) så var napparna 1 cm kortare än dem man typ köper hemma i nån butik  ??hehe.. men ska väl dit igen nån gång här framöver ...
    jo da.. en hårklippningsmaskin som var trasig när vi köpte den.. märkte de först när vi kommit hem..

hörlurar.. men, dom hann vi byta innan vi åkte då dom testades direkt efter vi vari i affären.. och som jag skrev innan.. brukar prova kläder och kontrolera varorna efter vi handlat..iom att vi stannar minst ett dygn. så hinner man lämna igen..
  • Nimsy
    MiniMie skrev 2008-10-02 22:28:35 följande:
    jo da.. en hårklippningsmaskin som var trasig när vi köpte den.. märkte de först när vi kommit hem..hörlurar.. men, dom hann vi byta innan vi åkte då dom testades direkt efter vi vari i affären.. och som jag skrev innan.. brukar prova kläder och kontrolera varorna efter vi handlat..iom att vi stannar minst ett dygn. så hinner man lämna igen..
    ja det e ju bra
    sen har jag läst att man kan skicka tillbaka saker o ting. Men ORKA
    Kärleken är enorm
  • Trolletmilla

Vi har köpt en leksak som ser ut som en bil(invändigt) med ratt nyckel växel broms etc etc.. Fanns ingen batterilucka när vi kom hem. Det såg vi inte i affären för den var så välpacketerad. Är ganska stor så vi orkade inte skicka tillbaka. Dessutom köpte vi samtidigt en "gubben i lådan" man vevar på en vev så hoppar ett djurhuvud upp och spelar en truddilutt. Den funkade inte alls spelade halva melodier, stannade inte nere, hoppade inte upp när den skulle och om man fick den att stanna nere så hoppade den upp o spelade när som helst timmtal senare. Man blev lika rädd varje gång. Så 2 leksaker samma resa som var kassa lite tråkigt...

• Diana P

Smulan: De flesta overaller ligger mellan 250-300kr och när jag var där i lördags fanns med MASSOR till killar, många fler än till tjejer. Tror att den storlek du är ute efter är en utav de storlekar de finns flest i.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8