• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 06:55:51 följande:
    Tänk att man kan ha så starka känslor för ett litet klädesplagg, sanslöst!!Eh, under jeans syns ingen string, men det gör vanliga trosor. Jag använder det för bekvämlighetens skull, inte snyggheten, för snyggt är det inte.
    Starka känslor , nej.
    Men om ngn påstår ngt som inte alltid stämmer får man ju rätta, annars går ju personer i ovishet.
  • Linda1976
    Flickan Gud Glömde skrev 2008-09-09 07:00:54 följande:
    Starka känslor , nej.Men om ngn påstår ngt som inte alltid stämmer får man ju rätta, annars går ju personer i ovishet.
    Såklart, men att skrika "ÄCKLIGT, 14is, SKITFULT, BAJSTRÅD" osv känns rätt pubertalt. Det var inte specifikt dig jag syftade på.
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 07:06:55 följande:
    Såklart, men att skrika "ÄCKLIGT, 14is, SKITFULT, BAJSTRÅD" osv känns rätt pubertalt. Det var inte specifikt dig jag syftade på.
    Jag fick svamp, och analbakterier i slidan när jag andvände string, såå jag tycker det är äckligt
    Men inget jag skriker ut.

Har ju själv andvänt dessa i tidiga tonåren, dock skulle jag aldrig göra om det ...
  • Linda1976

Men då är det ju svampen som är äcklig och inte trosorna

Nåväl, det var som sagt inte dig jag syftade på.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 07:10:06 följande:
    Men då är det ju svampen som är äcklig och inte trosorna Nåväl, det var som sagt inte dig jag syftade på.
    Men de har lättare att vandra i en stringtrosa. Free passe liksom
  • kidA
    Flickan Gud Glömde skrev 2008-09-09 07:11:17 följande:
    Men de har lättare att vandra i en stringtrosa. Free passe liksom
    mmm vad mysigt det lät
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA

men det är ju äckligt. o ni får ju bajs i snippan liksom. o det är ett fjortis"plagg" som vuxna människor ser asfula ut när de har? det är ju bara dagens sanning liksom.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • Flickan Gud Glömde
    kidA skrev 2008-09-09 08:28:08 följande:
    mmm vad mysigt det lät
    Men det är sanningen. Så blir det inte med icke string
    Då finns det ingen rutschkana för ovälkomna gäster ner i fjaset ...
  • Morbid angel
    kidA skrev 2008-09-09 08:29:24 följande:
    men det är ju äckligt. o ni får ju bajs i snippan liksom. o det är ett fjortis"plagg" som vuxna människor ser asfula ut när de har? det är ju bara dagens sanning liksom.
    Min rumpa är skitsnygg i ett par string,sen bryr jag mig inte nämnvärt om vad som är inne eller ej.I det stora hela använder jag plagg som jag trivs i.Det är ju trots allt bara jag och sambon (som för övrigt inte heller bryr sig om, vad jag har för troser,för jag har ju en rumpa som är snygg i alla modeller ) som ser mig i underkläder.
    Nej,har heller aldrig råkat ut för bajs i fittan ?Har heller aldrig /peppar peppar) haft svamp eller andra underlivproblem.Om det har att göra med att jag bara haft tur eller om det är för att jag gör allt annat "rätt" vet jag inte.Vissa har ju lättare för att få det än andra.
Svar på tråden Anväder du string trosor?