• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • Flickan Gud Glömde
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:16:59 följande:
    Va????? Så många som inte använder det??? Tycker själv att det är urtantigt och apfult när man ser troskanten utanpå byxorna på kvinnor, skulle aldrig palla att ha så. Har använt string sen jag var fjortis.
    Så för man har hotpants hipster syns den automatiskt? Mina syns aldrig. Behöver ju inte välja de som syns genom.

Tycker det är ännu fulare om stringen sticker fram, eller syns genom byxorna.
  • Morbid angel

Tycker det är fult att trosorna syns utanför byxorna oavsett modell.

• Flickan Gud Glömde
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:17:51 följande:
    Hmmm, tycker DU att det är osexigt på andra kvinnor menar du? Eller känner du dig osexig med string? Har aldrig varit med om att nån karl tycker det är osexigt i allafall...
    De flesta killar jag träffat såger att det inte är många rumpor som kan bära upp en stringtrosa och därför föredrar det hotpants/hipsters
  • Yollis

String var det enda jag använde när jag var yngre, nu har jag slutat använda "BAJS-SNÖRE" i röven och har nästan bara hipsters.

♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • Morbid angel

Flickan Gud Glömde skrev 2008-09-08 18:23:06 följande:

De flesta killar jag träffat såger att det inte är många rumpor som kan bära upp en stringtrosa och därför föredrar det hotpants/hipsters
    Hahaha,det var inte snällt!
    Min rumpa är skitsnygg i string...fast å andra sidan så är den det i hipsters också
  • Yollis
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:17:51 följande:
    Hmmm, tycker DU att det är osexigt på andra kvinnor menar du? Eller känner du dig osexig med string? Har aldrig varit med om att nån karl tycker det är osexigt i allafall...
    MIN karl tycker string är osexigt och gillar hipsters
    ♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • beEMbe

Aldrig fyfan sånt hade man ju när jag var 13 år!! Det e ju väldigt ute nu och dessutom inte snyggt

..........love my kids..........
Svar på tråden Anväder du string trosor?