• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • Jessica24
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:17:51 följande:
    Hmmm, tycker DU att det är osexigt på andra kvinnor menar du? Eller känner du dig osexig med string? Har aldrig varit med om att nån karl tycker det är osexigt i allafall...
    Det är osexigt rent generellt. Har aldrig hört någon man säga att detär snyggt och sexigt med string, bara en unga killar.
    Finns inget sexigt, snyggt eller bekvämt med ett snöre mellans skinkorna.

Använde det själv i tonåren och tack och lov kom jag på bättre tankar.
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:16:59 följande:
    Va????? Så många som inte använder det??? Tycker själv att det är urtantigt och apfult när man ser troskanten utanpå byxorna på kvinnor, skulle aldrig palla att ha så. Har använt string sen jag var fjortis.
    Kan också berätta för dig att man ser stringkanten genom byxor.
  • cloudberry79

Sällan, bara om det plagg jag bär absolut kräver string, men jag tycker generellt sett att det finns bekvämare alternativ!

Skillz that Killz 10k+
  • skåne tjej

Jag brukar använda det då jag tränar. Tycker det är bekvämt.
    Annars så använder jag mest hipsters. Avskyr tangatrosor

De flesta kvinnor väljer nattlinne med större förstånd än de väljer män.
  • Miss Cee

Använder då och då. Tycker att det är bekvämt, om det är rätt storlek. Hellre string än ett par vanliga som skär in. Vanliga som skär in är obekämt, vanliga string är inte störande.

Jag varierar mig.

• Hella182

ibland, beror på vilken sorts byxor jag använder, och vad jag har på mig till. Tycker det är otroligt fult när man ser troskanter under byxorna. Helst om de har rullat sig snyggt också som man kan se på vissa människor..

you have not lived until something you love has died
  • Flickan Gud Glömde

Igen, om man väljer fel stl på sina trosor set det förjävlgt ut, men då är det inte trosan det är fel på, då är det människan som inhandlat dem.

De problem som rabblas upp om hipster/hotpants har jag aldrig varit med om.

• Triskele

Använder enbart string, boxer och kalsonger.
    Föredrar kalsonger för det mesta, mjukare insida, men string funkar nästan alltid.

• Linda1976

Tänk att man kan ha så starka känslor för ett litet klädesplagg, sanslöst!!

Eh, under jeans syns ingen string, men det gör vanliga trosor. Jag använder det för bekvämlighetens skull, inte snyggheten, för snyggt är det inte.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
Svar på tråden Anväder du string trosor?