• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • Mrs Salihi
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:16:59 följande:
    Va????? Så många som inte använder det??? Tycker själv att det är urtantigt och apfult när man ser troskanten utanpå byxorna på kvinnor, skulle aldrig palla att ha så. Har använt string sen jag var fjortis.
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:17:51 följande:
    Hmmm, tycker DU att det är osexigt på andra kvinnor menar du? Eller känner du dig osexig med string? Har aldrig varit med om att nån karl tycker det är osexigt i allafall...
    Instämmer helt!! Tycker inte de e obekvämt på nåt sätt... plus att jag är sjukt snygg i de me!
  • Papayia

Aldrig längre.
    Gillar inte det öht.

Mamma till Alex
  • Esthery

Hade jämt på mig det som ung nu har jag det i princip aldrig men jag har några i lådan som jag använder om det är fest och troskanten syns igenom för mkt eller att byxorna/kjolen är så tajt att dom korvar sig :P

• Queen70

Usch NEJ...Aldrig i livet..bläää...Trodde nästan jag var ensam om att inte använda dessa plagg. *glatt överraskad*

• Mamma S

Har alltid string när jag går någonstans, tycker det är SÅ fult när troskanten syns! Är jag hemma har jag vanliga trosor ibland, om jag har mysbyxor eller pyamas på mej. Annars är det string som gäller!

• Queen70

Knappast fulare än när halva stringen sticker upp därbak som tydligen verkar vara hela grejjen för många, att man SKA visa trollerna...Ser såååå tacky ut...

Mamma S skrev 2008-09-08 18:36:45 följande:

Har alltid string när jag går någonstans, tycker det är SÅ fult när troskanten syns! Är jag hemma har jag vanliga trosor ibland, om jag har mysbyxor eller pyamas på mej. Annars är det string som gäller!
  • Morbid angel
    Queen70 skrev 2008-09-08 18:40:10 följande:
    Knappast fulare än när halva stringen sticker upp därbak som tydligen verkar vara hela grejjen för många, att man SKA visa trollerna...Ser såååå tacky ut...Mamma S skrev 2008-09-08 18:36:45 följande:
    Ja,håller med,det är bläää
    Är inte folk medvetna om att underkläder ska man ha just UNDER kläderna?
  • xenaa

Som tonåring had ejag det men efter att jag väntade sonen så var de inget bekvämt längre

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o2-26 ♥
  • Namnam

Bara om jag ska på fest och har klänning eller dyl som passar bäst med string. Annars använder jag bara bekväma i bomull.
    Valde annat då festerna är ganska sällan

Svar på tråden Anväder du string trosor?