Du måste logga in för att svara i en tråd.

• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • cruZZe

Har hänt endast ett fåtal gånger

Bland annat med en tjej jag var sambo med för många år sedan. Vi skulle ha fest och hon hade duschat och stog och "mejkade" sig osv. Vis som jag är låter jag kvinnor nästan bli klara innan jag börjar då de alltid snaaaaart är klara betyder minst 30min. Vilket fall som helst så skulle jag ta fram underkläder åt henne och hoppade i hennes trosor på skoj. Kom snyggt glidande in i badrummet med liten genomskinlig string och paketet hängandes ut på en sidan och kulorna på andra. Vi tyckte båda att jag var så läcker att det borde bli kvällens utstyrsel. Efter duschning mm fick jag alltså på mig string, snygga "knästrumpor" och sexiga strumpebandshållare. Håret sattes upp i fin knut och smink aplicerades. Allt för att jag skulle kunna ta emot alla våra gäster med lite finess och överraskning.

Vi hörde efter ett tag hur det rasslade och hade sig ute i trappen och jag antog det var våra gäster. Jag slet upp ytterdörren och antog en pose värdig Marilyn Monroe och halvstönade ur mig Heeeej och välkomna. Döm om den 80 åriga grantantens förvåning tills hon utbrast i ett stort skratt

Så nej string är inte min grej.

• kidA
    Morbid angel skrev 2008-09-09 09:05:20 följande:
    Ja,den är mycket snygg i hipsters också Den är som sagt snygg i vilken trosmodell som helst
    tvivlar jag inte en sekund på iofs
    **mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • elia82

Nepp, men har gjort. Slutade med string när jag väntade mitt första barn 04 o det blev dax för mammatrosor o sen har de aldrig åkt på igen.

Man kan säga vad man vill om ett syndigt levene.......-men det är allmänbildande.
  • W W
    cruZZe skrev 2008-09-09 09:06:22 följande:
    Har hänt endast ett fåtal gånger Bland annat med en tjej jag var sambo med för många år sedan. Vi skulle ha fest och hon hade duschat och stog och "mejkade" sig osv. Vis som jag är låter jag kvinnor nästan bli klara innan jag börjar då de alltid snaaaaart är klara betyder minst 30min. Vilket fall som helst så skulle jag ta fram underkläder åt henne och hoppade i hennes trosor på skoj. Kom snyggt glidande in i badrummet med liten genomskinlig string och paketet hängandes ut på en sidan och kulorna på andra. Vi tyckte båda att jag var så läcker att det borde bli kvällens utstyrsel. Efter duschning mm fick jag alltså på mig string, snygga "knästrumpor" och sexiga strumpebandshållare. Håret sattes upp i fin knut och smink aplicerades. Allt för att jag skulle kunna ta emot alla våra gäster med lite finess och överraskning. Vi hörde efter ett tag hur det rasslade och hade sig ute i trappen och jag antog det var våra gäster. Jag slet upp ytterdörren och antog en pose värdig Marilyn Monroe och halvstönade ur mig Heeeej och välkomna. Döm om den 80 åriga grantantens förvåning tills hon utbrast i ett stort skratt Så nej string är inte min grej.
    *kväver ett gapskratt för att låta bli att väcka ungen som ligger här och sover bredvid mig*
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • StepByStep

Ja jämt, fast jag sover i hotpants eller hipsters.

Esmeralda 050417 (v) Savannah 080622
  • Kazamm

Ja, jämt. Har använt det sen jag var 13, då började man väl med det för att det var "vuxet", nu kan jag inte tänka mig nåt annat. Har provat vanliga tanttrosor och hipsters, för det är ju mest såna som finns i butikerna nu och jag vill ju kunna välja nåt fint motiv, men får panik för det känns så obehagligt. Bara string som funkar...

• sär skriven

Bara av tvättekniska skäl = när jag inte orkat tvätta och absolut inte har några andra kvar. Annars är det mest hipsters.

• Fling

Ja, alltid! inte på natten dock..

Har jag vanliga trosor på mig blir jag bara irriterad av att de åker in i häcken stup i kvarten, och hur kul är det att stå och peta ur dem därifrån titt som tätt?
    Nope, dom vanliga åker bort för min del! Tacka vet jag string, då behöver man inte tänka så mycket, de sitter på sin plats

Svar på tråden Anväder du string trosor?