• fam sandström

Anväder du string trosor?

Jag har testat men det var inget för mig.
    Tyckte dom var super obekväma

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anväder du string trosor?
  • Loka83

Nästan alltid string, ibland hipsters. String ser för jävligt ut på mig, men det är bekvämt.
    Tycker det känns som blöja med vanliga trosor som korvar sig.

Jag86 skrev 2008-09-08 19:08:37 följande:
    Nej, uch inte nu längre. (Jag tycker det är verkligen fult och fjortis att ha det)
    Ja, gud vad fjortis man är om man får välja underklädesplagg efter vad man tycker är bekvämt och fint. Jag skriver väl inte USCH till dig för att du väljer att gå med trosor, hipsters eller vad du nu använder. Som fjortisar säger; -väx upp.
  • Snuvan

det är ju bättre att ha ett par trosor som är gjorda för att sitta "i" rumpan än ett par som åker in ändå....

• msmurphy

Jag tycker string kanns lite.... anno '98
    Det ar inte fint.

• Elli47

Jag har faktiskt testat och tycker det är obekvämt och faktiskt väldigt äckligt...

• Flickan Gud Glömde
    Snuvan skrev 2008-09-08 20:08:37 följande:
    det är ju bättre att ha ett par trosor som är gjorda för att sitta "i" rumpan än ett par som åker in ändå....
    Min trosor åker ALDRIG in i rumpan.
  • Flickan Gud Glömde
    Loka83 skrev 2008-09-08 20:08:34 följande:
    Nästan alltid string, ibland hipsters. String ser för jävligt ut på mig, men det är bekvämt. Tycker det känns som blöja med vanliga trosor som korvar sig. Ja, gud vad fjortis man är om man får välja underklädesplagg efter vad man tycker är bekvämt och fint. Jag skriver väl inte USCH till dig för att du väljer att gå med trosor, hipsters eller vad du nu använder. Som fjortisar säger; -väx upp.
    Hon får väl tycka att det är usch, det tycker jag med.
  • denna där

Nej jag
    1. har en för ful röv.
    2. den är också för fet.
    3. Jag tycker det är obekvämt.
    4. Jag tycker det är fult på mig och på andra. (hipsters däremot tycker jag är urläckert...på andra...dock inte på mig på grund av ovanstående punkter)

Ge fågeln mat....Ge undulaten mat...
  • solhem

Försökte hänga på nån trend där för en 8 år sen men tyckte det blev lite ofräscht...

Svar på tråden Anväder du string trosor?