• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Blå delfiner
    roadrunner skrev 2008-09-10 10:55:22 följande:
    ABSOLUT! I samförstånd leker man de bästa lekarna!
    Ju fler desto roligare...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-10 10:55:22 följande:
    ABSOLUT! I samförstånd leker man de bästa lekarna!
    Fast jag försöker jobba på min där hemma, då behöver jag inte plocka hem någon mer, han duger mer än väl
    Jag vet inte riktigt hur jag ska mjuka upp honom inför mina fantasier och drömmar bara....
  • Anonym

Blå delfiner skrev 2008-09-10 10:55:40 följande:
    Skogen är full av otäcka småkryp.... och nu ska jag gå och sova....är så trött....
  • roadrunner

Tja, det enklaste är nog bara att berätta lit om det i soffan. Se hans reaktion. Är det helt oväntat för honom så kanske han blir lite skraj först men sen en dag så kommer det en lite hårdare klapp på arschlet!

Anonym skrev 2008-09-10 10:57:26 följande:
    Fast jag försöker jobba på min där hemma, då behöver jag inte plocka hem någon mer, han duger mer än väl Jag vet inte riktigt hur jag ska mjuka upp honom inför mina fantasier och drömmar bara....
  • Anonym

Jag har hintat hit och dit och häromdagen var jag ganska rak och sa att jag ville ha lite roligare sex, typ rollspel och dyl. Det kändes som att han blev lite skraj, men ville inte visa det. Sen har det ändå inte hänt något.... En klapp på arlet har jag fått, men vill ha mer :-8

roadrunner skrev 2008-09-10 11:01:06 följande:
    Tja, det enklaste är nog bara att berätta lit om det i soffan. Se hans reaktion. Är det helt oväntat för honom så kanske han blir lite skraj först men sen en dag så kommer det en lite hårdare klapp på arschlet!
  • Blå delfiner
    Anonym skrev 2008-09-10 11:03:52 följande:
    Jag har hintat hit och dit och häromdagen var jag ganska rak och sa att jag ville ha lite roligare sex, typ rollspel och dyl. Det kändes som att han blev lite skraj, men ville inte visa det. Sen har det ändå inte hänt något.... En klapp på arlet har jag fått, men vill ha mer :-8
    Ge det tid att mogna.... och berätta en fantasi i taget så det inte blir så mycket att smälta på en gång...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • roadrunner

Eller så sätter du halvt igång!

Vi killar är inte bra på glirningar, subtila, tydliga eller uppenbara. Säg bara vad ni vill!

• Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-10 11:22:39 följande:
    Eller så sätter du halvt igång! Vi killar är inte bra på glirningar, subtila, tydliga eller uppenbara. Säg bara vad ni vill!
    Jo just "slap my ass...babe"
  • roadrunner

Hehehe, tja, varför inte??? Du behöver ju inte säga det just i det ögonblicket utan lite i soffan så där. beställ hem en kinkykatalog, säg, "OJ, undrar varför VI fått en sådan, ska vi titta"

• Anonym

Kinkykatalog?? Finns såna
    Jag har faktiskt haft just de orden som jag skrev, på tungan, speciellt när han tar mig bakifrån, men jag är en stor FEGIS!!

roadrunner skrev 2008-09-10 11:38:57 följande:
    Hehehe, tja, varför inte??? Du behöver ju inte säga det just i det ögonblicket utan lite i soffan så där. beställ hem en kinkykatalog, säg, "OJ, undrar varför VI fått en sådan, ska vi titta"
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..