• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Nelia
    roadrunner skrev 2008-09-10 11:22:39 följande:
    "...... Vi killar är inte bra på glirningar, subtila, tydliga eller uppenbara. Säg bara vad ni vill!
    Näää, det menar du inte

Jag sa att var mer inne på lakrits till min vanilj, då tolkade mannen det som jag vill ha en färgad man, men jag menade naturligtvis lite mera åt bondagehållet, lakritssnöre skulle jag kanske sagt *kliar mig i huvudet och inser att jag snart får be rakt ut om att få bli bunden och nyttjad*
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Anonym

Hehehe Känner igen mig!
    Min man visste inte ens vad vaniljsex var för något.
    Han hade dock ett par handbojor som hängde på hans säng när vi först träffades, fast då var jag en väldigt oskyldig liten flicka som inte hade såna här kinky fantasier... Vart är dem nu undrar jag??

Nelia skrev 2008-09-10 12:05:07 följande:
    Näää, det menar du inte Jag sa att var mer inne på lakrits till min vanilj, då tolkade mannen det som jag vill ha en färgad man, men jag menade naturligtvis lite mera åt bondagehållet, lakritssnöre skulle jag kanske sagt *kliar mig i huvudet och inser att jag snart får be rakt ut om att få bli bunden och nyttjad*
  • sannapanna76
    Näää, det menar du inte Jag sa att var mer inne på lakrits till min vanilj, då tolkade mannen det som jag vill ha en färgad man, men jag menade naturligtvis lite mera åt bondagehållet, lakritssnöre skulle jag kanske sagt *kliar mig i huvudet och inser att jag snart får be rakt ut om att få bli bunden och nyttjad*
    *skrattar gott*

Ni är ju för sköna, du och din gube!
  • OcinO

Hahaha 'springer och köper lakritssnören'

• Blå delfiner
    Det finns en helt fantastisk BDSM shop..... IKEA heter den.....

Särskilt ett stycke skohorn där som heter OMSORG. Skönt sving i den. Mycket trevlig att få smisk på rumpan med.... men funkar dessvärre i bestraffnings syfte också...

Rätt vad det är så kanske din vaniljman blir en hel lakritsrulle...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • KalleKn
    Anonym skrev 2008-09-09 19:56:53 följande:
    Nämn något bra tips på vad jag kan göra för att sambon ska slänga mig över knät och ge mig en omgång smisk och sedan ta mig hårt? Jag tycker jag går och småretas och är halvbråkig hela tiden men han är bara förstående och sväljer det, eller på sin höjd säger något spydigt tillbaka
    Du får väl hålla armarna bakom ryggen och stå och skruva på dig lite... Titta upp under lugg och säga... Jag är en stygg stygg flicka, du måste nog ge mig smisk nu *snyft*

Lycka till!
  • roadrunner

Men va fan tänk er själva! Är killen lite oskyldig så greppar han väl inte sådant! Tänk om era karlar skulle komma hem och säga, "ska vi ha lite glykol idag eller?" annars så "Jag känner för lite backelit!!!"

• Nelia
    roadrunner skrev 2008-09-10 12:40:09 följande:
    Men va fan tänk er själva! Är killen lite oskyldig så greppar han väl inte sådant! Tänk om era karlar skulle komma hem och säga, "ska vi ha lite glykol idag eller?" annars så "Jag känner för lite backelit!!!"
    *asg*
  • Anonym

Haha tack, bra tips
    Problemet är att jag har övertaget för övrigt i förhållandet(ganska dominerande som person) så det skulle kännas lite konstigt och skämmigt... jag skulle i så fall önska att han sa ifrån och blev hårdhänt liksom, då har jag inte så mycket att sätta emot(han är enormt stark och stor)

KalleKn skrev 2008-09-10 12:38:21 följande:
    Du får väl hålla armarna bakom ryggen och stå och skruva på dig lite... Titta upp under lugg och säga... Jag är en stygg stygg flicka, du måste nog ge mig smisk nu *snyft*Lycka till!
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-10 12:24:50 följande:
    *skrattar gott*Ni är ju för sköna, du och din gube!

Visst e vi

Svar på tråden Kåta slampors drömmar..