• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Anonym

Ja, det är sant, annars kanske ni får en tripp till fängelset... det vore ju trist...

roadrunner skrev 2008-09-10 14:40:03 följande:
    Klart vi gör, men vi måste känna oss SÄKRA på att det är det ni vill.
  • timri

Blå delfiner skrev 2008-09-08 20:30:45 följande:

Kommer hit på en gång och slampar mig....en dröm:
    Handklova fast mina händer bakom ryggen, trycka ner mig över köksbordet, smiska min rumpa tills den är röd, ta ett fast grepp om min nacke och knulla mig hårt...
    Åh, det lät ju riktigt nice
  • Blå delfiner
    timri skrev 2008-09-10 15:02:03 följande:
    Åh, det lät ju riktigt nice
    Visst va?!?  Har ett helt lager till...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (Ms Slut)

Tänk att bara få en hel hög med massa snygga läckerbitar till killar som tar en på alla tänkbara sätt. Ohh!
    En i varje hål och samtidigt som resten står runt och runkar och ser på och bara väntar på sin tur!

Hade jag varit singel hade jag nog sett till att fixat det någon gång. Nu blir det nog värre. Haha, men drömma kan man ju.

En annan sak. Jag vill gärna ha sex med en annan tjej igen. En riktigt snygg med stora fina bröst som jag kan slicka och suga på och få känna hennes varma tunga mellan mina ben, underbart!

• Blå delfiner

Nu har jag inte tid att slampa mig här längre.... ska porra lite med biltemakatalogen som precis ramlade in....

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-10 14:39:20 följande:
    Och vet du vad! Det kommer med all säkerhet ge frukt inom sin tid!
    Hehe, det gav frukt redan ikväll *ler stort*
  • Oliner

Yeah!!! Härlig tråd =P

Sätter jag på "måste läsa listan"

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-10 10:41:40 följande:
    Precis, eller välja hämtmat!
    *lol*
    Klämkäck......
  • HäckHäxan
    sannapanna76 skrev 2008-09-10 10:41:46 följande:
    Man kan faktiskt bli lite inspirerad av menyn, så att det blir roligare att äta hemma.
    Men precis... Alltså de är ju svårt att blunda för alla människor man finner vackra, tilltalande eller har någon kemi med, men man behöver ju inte alltid följa sin första impuls liksom...

OM de inte är någon som vill knulla mig innan jag torkar ihop helt då.. följ den impulsen
    Klämkäck......
  • MiamiVice THE Slyna

Skulle vilja bli knullad bakifrån, dragen i håret och bli smiskad på skinkorna..Grrrr

Slampa on a mission...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..