• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Anonym (blessed)

Avskyr när dem blir sådär sävliga, men det behöver inte betyda att han inte gillar det..
    Ibland när jag gör/föreslår ngt nytt och porrigt med min man så verkar han vara medelmåttigt förtjust och ganska ljumt inställd till det, men dagen efter kryper det fram att han har haft massa sexfantasier om senaste knullet och kastar sig över mig när han kommer hem från jobbet och vill ha mer..

Dem e väl bara lite sega i kolan ibland, kanske blir lite paffa och halvt skräckslagna när deras fru förvandlas till en sextörstande nymfoman.

• roadrunner

Njae inte korkade, men vi har fått lära oss att vara bedrövligt samt överdrivet logiska och olustigt förväntningslösa när det gäller förhållanden. Du förstår, ni kvinns är inte alltid så lätta att leva med. Så en man kan förstå vad som menas, men av erfarenhet vet han också att det som sagts kan ha ca 10.000 olika innebörder. Och när det gäller sex är vi lika blyga som ni.... Lika väl som ni inte vågar framstå som sexgalningar och skrämma era män, vågar inte killen spotta ur sig: "jasså, du vill ha smisk ditt olydiga fruntimmer".....

Newbride2008 skrev 2008-09-10 14:25:20 följande:
    Är ni killar så korkade verkligen?
  • Newbride2008

Finns många trevliga drömmar

• Nelia
    roadrunner skrev 2008-09-10 14:29:56 följande:
    Njae inte korkade, men vi har fått lära oss att vara bedrövligt samt överdrivet logiska och olustigt förväntningslösa när det gäller förhållanden. Du förstår, ni kvinns är inte alltid så lätta att leva med. Så en man kan förstå vad som menas, men av erfarenhet vet han också att det som sagts kan ha ca 10.000 olika innebörder. Och när det gäller sex är vi lika blyga som ni.... Lika väl som ni inte vågar framstå som sexgalningar och skrämma era män, vågar inte killen spotta ur sig: "jasså, du vill ha smisk ditt olydiga fruntimmer".....

.... och skäms på er om ni skulle släppa fram er djuriska, primitiva sida och ta oss i håret och släpa oss till sovrummet.........me like!!!!!!!!!!!
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Anonym

Jag köper ditt argument, vi kan vara lite svåra att förstå ibland, men vissa gånger är vi brutalt övertydliga(som jag i mitt mail)

roadrunner skrev 2008-09-10 14:29:56 följande:
  • roadrunner

Och vet du vad! Det kommer med all säkerhet ge frukt inom sin tid!

Anonym skrev 2008-09-10 14:37:21 följande:
    Jag köper ditt argument, vi kan vara lite svåra att förstå ibland, men vissa gånger är vi brutalt övertydliga(som jag i mitt mail)
  • roadrunner

Klart vi gör, men vi måste känna oss SÄKRA på att det är det ni vill.

Nelia skrev 2008-09-10 14:36:34 följande:
    .... och skäms på er om ni skulle släppa fram er djuriska, primitiva sida och ta oss i håret och släpa oss till sovrummet.........me like!!!!!!!!!!!
  • Nelia

Det är inte lätt att vara oss kvinnor till lags

Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • roadrunner

Amen eller vad man nu säger!

Nelia skrev 2008-09-10 14:43:12 följande:
    Det är inte lätt att vara oss kvinnor till lags
  • Anonym

Jo, tror jag också, fick precis ett svar:

"Hehehe?jag vet inte om jag vågar åka hem efter jobbet idag "

Point taken!

roadrunner skrev 2008-09-10 14:39:20 följande:
    Och vet du vad! Det kommer med all säkerhet ge frukt inom sin tid!
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..