• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • sannapanna76

Jag är dååålig på att sköta mig, men tanken är lockande ändå... *ler*

• Anonym

Nu har jag varit lite provocerande i ett mail till min sambo, jag frågade om vi skulle ha lite roligt sex ikväll. Han skrev "Har du blivit ett porrmonster eller?"
    Då svarade jag såhär:

"Blir du lite skraj eller? Vårt lilla samtal häromkvällen kanske gjorde dig rädd?
    Var glad att du har fått en kåt fru som brytit sig ur sitt pryda skal och släppt loss lite :) Vem säger att det måste bli sämre efter man gift sig.
    Jag känner mig riktigt "bad" *hihi*
    Puss och smisk"

Vad tror ni??

• sannapanna76
    Anonym skrev 2008-09-10 14:06:04 följande:
    Nu har jag varit lite provocerande i ett mail till min sambo, jag frågade om vi skulle ha lite roligt sex ikväll. Han skrev "Har du blivit ett porrmonster eller?"Då svarade jag såhär:"Blir du lite skraj eller? Vårt lilla samtal häromkvällen kanske gjorde dig rädd? Var glad att du har fått en kåt fru som brytit sig ur sitt pryda skal och släppt loss lite :) Vem säger att det måste bli sämre efter man gift sig. Jag känner mig riktigt "bad" *hihi* Puss och smisk" Vad tror ni??
    Jag har försökt skicka lite busiga mail till sambon idag också, men han hajjar ju verkligen ingenting... *surar*
  • Anonym

Hm... vad har du skrivit då?
    Man blir ju sannerligen inspirerad av den här tråden, det ska medges

sannapanna76 skrev 2008-09-10 14:09:21 följande:
    Jag har försökt skicka lite busiga mail till sambon idag också, men han hajjar ju verkligen ingenting... *surar*
  • roadrunner

Låt mig förtydliga: Hrm..*host*...*harkel*.... Subtila glirningar fungerar ej, tydliga glirningar fungerar ej, uppenbara blirningar fungerar ej.... Säg bara vad du vill!

• sannapanna76
    Anonym skrev 2008-09-10 14:11:43 följande:
    Hm... vad har du skrivit då? Man blir ju sannerligen inspirerad av den här tråden, det ska medges
    Jag tackade för igår och lite sånt... sa att det var helt underbart och att det gav mersmak osv.

Fick bara tillbaka ett "tack själv".

Jahapp...
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-10 14:15:07 följande:
    Jag tackade för igår och lite sånt... sa att det var helt underbart och att det gav mersmak osv.Fick bara tillbaka ett "tack själv".Jahapp...
    Det had ejag blivit lite sne på, men så är han ju också från de mer sävliga delarna av Svea
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Newbride2008

Är ni killar så korkade verkligen?

roadrunner skrev 2008-09-10 14:13:37 följande:
    Låt mig förtydliga: Hrm..*host*...*harkel*.... Subtila glirningar fungerar ej, tydliga glirningar fungerar ej, uppenbara blirningar fungerar ej.... Säg bara vad du vill!
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-10 14:24:10 följande:
    Det had ejag blivit lite sne på, men så är han ju också från de mer sävliga delarna av Svea
    *fnys* Det kan han ju inte skylla på i alla lägen...
  • Nelia
    OcinO skrev 2008-09-10 13:00:51 följande:
    Är du kräsen? 'S'Kom hit får du smaka på annat då!
    Resturangmenyn lovar oftast mer än vad den håller, så jag äter helst hemma
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..