• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-11 15:02:07 följande:
    Japp, den kan vara riktigt jäklig
    Jahapp. Skönt att veta vad allt beror på då...
  • HäckHäxan
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 14:56:00 följande:
    Pryd? hmm... Vågar KNAPPT tänka tillbaka....
    jag tänker sällan tillbaka.. föredrar att leva nu och se framtiden an

Är helt övertyhad om att framtiden innebär en man som är långt mkt bättre än historian!!!!
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 14:59:32 följande:
    Ja raggar inte, men jag gillar dig, så är de bara
    Ja, jag ska ju börja fortsättingen på matlagningskursen nästa vecka. Så kanskde du också får dig en kock. För det var väl matlagning ni pratade om?
  • HäckHäxan
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 15:00:59 följande:
    Jag kan glatt erkänna att jag är min familjs svartaste slamp-får.... Resten kan man inte ens säga s-e-x inför utan att rummet blir tomt....
    jobbigt, i min familj kan man säga ja nästan vad som helst.. fast mammas man har ju fått vänja sig lite, i början åkte hans ögonbryn upp i taket femtioelva gånger om dagen hemma
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Blå delfiner
    figurehead skrev 2008-09-11 15:04:08 följande:
    Ja, jag ska ju börja fortsättingen på matlagningskursen nästa vecka. Så kanskde du också får dig en kock. För det var väl matlagning ni pratade om?
    Ja, till oh med slampor behöver äta mat ibland...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • HäckHäxan
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 15:02:48 följande:
    Nu hajjar jag inte riktigt?
    Om man skulle garva lite ha ha ah ha vad kul eller lite mohahaha evil åt lillebror grejen.. Som jag förövrigt också gjort....

Samme kompis lillebror tyckte han skulle förlja med hem när vi gick en promenad och Freja var typ 3 månader.... Jag sa lite fint att historia är inget man måste upprepa jämt
  • Nelia
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 15:06:34 följande:
    Om man skulle garva lite ha ha ah ha vad kul eller lite mohahaha evil åt lillebror grejen.. Som jag förövrigt också gjort....Samme kompis lillebror tyckte han skulle förlja med hem när vi gick en promenad och Freja var typ 3 månader.... Jag sa lite fint att historia är inget man måste upprepa jämt
    Historian är väl bäst om den inte upprepar sig.......kan jag då tycka
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • sannapanna76
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 15:06:34 följande:
    Om man skulle garva lite ha ha ah ha vad kul eller lite mohahaha evil åt lillebror grejen.. Som jag förövrigt också gjort....Samme kompis lillebror tyckte han skulle förlja med hem när vi gick en promenad och Freja var typ 3 månader.... Jag sa lite fint att historia är inget man måste upprepa jämt
    Aja, då är jag med.

Jag har, skönt nog, knappt träffat lillebror sen den där natten, men var tvungen att göra det när jag skulle vara tärna på bästa kompisens bröllop. Usch & fy... stod hela tiden och undrade om jag över huvud taget hade fått vara tärna om hon hade vetat...
  • Nelia
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 15:02:35 följande:
    Jag håller igen tills ikväll då när den där slampan within you kommer fram då
     jag behöver kanske lära mig ett och annat, så please, håll inte igen för min skull
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2008-09-11 15:04:08 följande:
    Absolut, du får laga mat till mig precis hur ofta du vill, jag provsmakar gärna
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..