• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    Nelia skrev 2008-09-11 15:08:44 följande:
    Historian är väl bäst om den inte upprepar sig.......kan jag då tycka
    Precis, de var askul just då....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • sannapanna76
    Kamme skrev 2008-09-11 15:13:54 följande:
    Det var väll Cock dom snackade om :O :)
    Ouch... öppet mål...
  • HäckHäxan
    Nelia skrev 2008-09-11 15:10:21 följande:
     jag behöver kanske lära mig ett och annat, så please, håll inte igen för min skull
    Okej, då fortsätter jag vara mitt riktiga slyniga jag då....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • MiamiVice THE Slyna

Då är du som bäst, darling!

HäxanSurtant skrev 2008-09-11 15:15:00 följande:
    Slampa on a mission...
  • HäckHäxan
    Kamme skrev 2008-09-11 15:13:54 följande:
    Det var väll Cock dom snackade om :O :)
    Sluta, ja glider av soffan här snart...
  • Blå delfiner
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 15:15:00 följande:
    Man ska inte försöka vara nåt man inte är *ett infall av plötslig klokhet*
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-11 15:09:23 följande:
    Aja, då är jag med. Jag har, skönt nog, knappt träffat lillebror sen den där natten, men var tvungen att göra det när jag skulle vara tärna på bästa kompisens bröllop. Usch & fy... stod hela tiden och undrade om jag över huvud taget hade fått vara tärna om hon hade vetat...
    Mmmm, lillebrödrar, det är lite eggande faktiskt, förra gången jag nästan fick kåtinfarkt var ju när jag fantiserade om lillebror (makens, för att vara tydlig och inte starta några konstiga tankar ang min läggning) och kavlade ut fantasin på FL, dessutom misslyckades jag med att använda anonymfunktionen *ajajaj* lite skrattretande och pinsamt......
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-11 15:17:48 följande:
    Mmmm, lillebrödrar, det är lite eggande faktiskt, förra gången jag nästan fick kåtinfarkt var ju när jag fantiserade om lillebror (makens, för att vara tydlig och inte starta några konstiga tankar ang min läggning) och kavlade ut fantasin på FL, dessutom misslyckades jag med att använda anonymfunktionen *ajajaj* lite skrattretande och pinsamt......
    Det där minns jag!
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..