Smink smink smink vi fortsätter!
trollsanna: Var inne i din blogg och tittade. Har en liten fråga.   Vad använder du för att få en svart/mörkare linje ovanför fransarna på ögonlocket?
  Vad använder du för att få en svart/mörkare linje ovanför fransarna på ögonlocket? 
Jag älskar smink, men känner att jag inte riktigt vet vad man ska använda för märken eller vad för slgas smink överhuvudtaget. Sotade ögon är jättefint om man gjort det rätt.
Ni får gärna tipsa på mascara som gör dem fylliga och långa och on ni har ngt som man bara måste äga i sminkväg. 
Svärfar kommer snart börja tjata vad jag vill ha i julklapp (alltid lika svårt att komma på ngt), iår blir det presentkort på ngn sminkaffär.   Kanske Kicks, lr vad tror ni? Bor i Umeå så det finns nog inte hur mga ställen som helst.
  Kanske Kicks, lr vad tror ni? Bor i Umeå så det finns nog inte hur mga ställen som helst.
/K

Känns så tråkigt att inte veta att den som kommer sminka mig är duktig och kan ge mig bra tips. Funderar på om de är duktiga på wish tror jag det heter, de har makeovers där. Men skulle först vilja se foton av tjejer som blivit sminkade.
  Känns så tråkigt att inte veta att den som kommer sminka mig är duktig och kan ge mig bra tips. Funderar på om de är duktiga på wish tror jag det heter, de har makeovers där. Men skulle först vilja se foton av tjejer som blivit sminkade. 
  Men men jag överlever.
  Men men jag överlever.