• Hamnbo

Killar föredrar smala tjejer!

Hörde jag häromdan, enligt mig stämmer det inte. Utseendet har ingen betydelse när ska folk förstå det.

Man väljer väl inte partner enbart efter utseendet.

Det är lika dumt att säga killar föredrar snygga tjejer eftersom smaken är som baken. Vem har rätt att avgöra vem som är snygg o vem som är ful.

• Svar på tråden Killar föredrar smala tjejer!
  • Severus

För vissa HAR utseendet betydelse!!!
    Samma där, för vissa spelar det mindre roll, för andra stor roll...

Eftersom alla(nästan) ser olika ut kan man ju utifrån det förstå att inte varenda utseende tilltalar alla.

Känns ibland att så länge det inte handlar om människor får man tycka vad man vill om utseenden(soffan, bilden, huset, hyllan, kläder)

Varför?

Man måste ju inte kläcka ur sig det, men jag tycker inte alla är snygga, tvärtom

Våga Vägra Östrogen
  • Dixabilly

Utseendet spelar roll, men vad man själv tycker är snyggt är olika. Jag väljer hellre en kille med lite att krama, tänder inte alls på smala "hunkar".. Alla är olika

♥ (¯`°?.¸ ♥ Livet är underbart ♥¸.?°´¯) ♥
  • LjubaviMoja

Jag tycker inte om män som är tjocka men vet att d efinns de som tycker det och killar som gillar lite större tjejer. För mig är utseendet viktigt MEN inte de viktigaste. Tur att jag har både och

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • Tette86021

Som man brukar säga "utsidan ger insidan en chans"

Jag är inte den ytliga typen men faktiskt så är det ju oftast så...

• Hamnbo

Ja men här var det inte individplan, utan att killar föredrar smala tjejer i första hand alltid. vilket definitivt inte kan stämma.

• violet
    Hamnbo skrev 2008-09-14 17:51:41 följande:
    Ja men här var det inte individplan, utan att killar föredrar smala tjejer i första hand alltid. vilket definitivt inte kan stämma.
    Nej inte alla killar , men vissa.
  • Dixabilly

Nej det tror inte jag på iallafall.

Hamnbo skrev 2008-09-14 17:51:41 följande:
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Livet är underbart ♥¸.?°´¯) ♥
  • Hamnbo

Jag föredrar långa och smala killar men bara för det kan jag inte sitta o säga att alla tjejer gör det....helt fel!!

• Kristin24

ja och tjejer föredrar då smala killar eller?

ibland är det som att killar få se ut hur de vill bara tjejen är snygg.

Alla har olika smak när det gäller att hitta en partner, själv föredrar jag kraftigt byggda(inte tjocka) män framför spinkisar.

Go och glad Kexchoklad
  • Tette86021

förstår inte varför folk ens hakar upp sig på en sån har sak.. alla HAR olika smak, inge fel med det...och det finns alltid någon för alla...

Svar på tråden Killar föredrar smala tjejer!