JeckaH skrev 2008-09-15 09:36:03 följande:
Jo det stämmer faktiskt. Är just nu lite mullig, men har en gång i tiden varit riktigt smal. Var då sjuk i ätstörningar, men det syntes inte, folk tyckte att jag hade en jättefin kropp. Fick massor av telefonnummer varje kväll på krogen och jag var verkligen populär. Några år senare var jag frisk från mina ätstörningar och hade gått upp i vikt. Jag brydde mig inte så mycket, eftersom jag visste hur jobbigt det var att hela tiden var hungrig och deppig. Men det var mycket svårare att träffa någon, då jag fortfarande var singel. Jag hade inte alls det utbudet som innan, trots att jag faktiskt var normalviktig när jag hade gått upp lite i vikt. Men de flesta killar verkar föredra riktigt smala, nätta tjejer.
Hur många av dem var det från seriösa personer som du skulle kunna tänka dig dela ditt liv med? Kan vara så att ytliga män föredrar smala kvinnor 
Tycker inte att min vikt påverkat urvalet, ibland dock om jag känt mig fet och ful så är det mindre kul att gå ut. Men jag har ju aldrig varit den nätta typen med mina 175 cm.