• lanas mamma

plus size model

i americas next top model

hur fan kan man säga att deras plus modeller är det???????????

jag menar ursäkta men jag tycker att de är smala!!!!
    det får mig att undra hur pinsmala de andra igentligen är om man ser de i verkligheten.....

tänk om det var ok att vara en kvinna igen... drömmer nog bara!

• Svar på tråden plus size model
  • rosyposy
    Melisabeth skrev 2008-09-19 12:05:46 följande:
    Signe: www.talents-models.com/largepic.asp&mode...Drar storlek 42/44.Vet inte om det bara är jag, men det _ser_ för mig ofattbart ut.
    42/44 - troligt... haha. Klart hon KAN använda 42/44 men då lär ju kläderna sitta som tält på henne. Vem tror de att de lurar liksom?
  • Melisabeth
    rosyposy skrev 2008-09-19 12:24:32 följande:
    42/44 - troligt... haha. Klart hon KAN använda 42/44 men då lär ju kläderna sitta som tält på henne. Vem tror de att de lurar liksom?
    Nja, i det fallet så är de rätt ärliga. JAg vet vem hon är, och eftersom hon är så väldigt lång så behövs det ju "större" storlekar trots att hon inte ser minsta stor ut sas
  • rosyposy
    Melisabeth skrev 2008-09-19 12:27:54 följande:
    Nja, i det fallet så är de rätt ärliga. JAg vet vem hon är, och eftersom hon är så väldigt lång så behövs det ju "större" storlekar trots att hon inte ser minsta stor ut sas
    Jag har några väldigt långa smala bekanta, och de drar inte större storlekar pga sin längd... det är ju bara längden på kläder som påverkas, och då oftast bara i byxor. Bredden på kläderna påverkas ju inte av längden så att säga.
  • enlitenbitkaka

Tycker inte alls Whitney ser ut att vara en 38/40.....mer en 40/42. Rätt så rejäl på mitten ändå = lår, mage, rumpa.

Tror den stora skillnaden är att en "vanlig" tjej i storlek 40/42 är rätt så plufsig. En modell i storlek 40/42 är ändå vältränad, tänker på vad hon äter osv = hennes kropp ser mer slimmad ut runt nyckelben, armar osv. Hon är fast.

• Fru U

Jag har för mig att de sa att hon drog en size 10 och det är inte 40/42

Svaren bor i hjärtat
  • FinalFantasy

Size 6 motsvarar väl 38 så 8 är 40 så då är ju 10 42?

Och jo hon har ju junk in the trunk

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Fru U

Nja, 14 är väl 40/42

Fast deras storlekar är vanskliga, oftast får man gå på måtten på plagget.

I svenska mått drar jag 40/42 men i amerikanska oftast runt 18

Svaren bor i hjärtat
  • rosyposy
    FinalFantasy skrev 2008-09-19 12:34:26 följande:
    Size 6 motsvarar väl 38 så 8 är 40 så då är ju 10 42? Och jo hon har ju junk in the trunk
    Junk in the trunk? Var då?
Svar på tråden plus size model