• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • Missboss

Lägger in våra nya tjejer i listan!!!

December:

18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    26. blond lucia

• Missboss

Välkommen hit alla nya!!!

Mjölk: *funderar* Undrar om det inte går en badbuss till betnessand. Kolla med länstrafiken.

bergeli: Ha en skön semester!!!! Jag jobbar sista timmarna nu och sedan är det 4 veckors semester *underbart* Kan tänka mig att allt blev så mer verkligt när ni fick höra hjärtljuden. Jag längtar tills vi får höra dem oxå. Íofs så har vi iaf sett Plutten på skärm och jag har två bilder som hänger på kylskåpet. För våran del så hägrar inskrivningen på måndag.

Kram på er tjejer

• icaS

Hallå Umeå Tjejer!

Här kommer en till som vill va me i ert gäng, det verkar som om jag blir "kärringen" i gänget med mina 36år och jag väntar vårt 2:a barn. Lägger in mig på listan oh säger:

Hej Till alla!!

December:

18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    26. blond lucia

• Mjölk

Vad roligt att vi blir fler! Desto roligare till hösten då vi kan träffas o snacka bebisar!

• Mjölk

Hittade tyvärr inge "badbuss" på länstrafiken. Nån som vet nåt om det?

• sofia76

Åhh vad roligt att fler umeåbor har hittat hit. Minsann så ska vi träffas i höst och ta en fika, det tycker jag verkligen!!!!

• icaS

"Mjölk" Det går en buss till Norrmjöle Linje 126 så den bör ta dig till något havsbad det finns ju både i Bettnesand, Sörmjöle och Norrmjöle. Sen har du Ljumviken i Holmsund Linje 124 och ett i Obbola men jag tror inte bussen går så långt.

Hoppas att det var till någon hjälp och att det blir fint väder igen så att vi får bada, har själv TVÅ veckor kvar att jobba................ men det är bara att stå ut.

Ha det gott

//Ica

• AuroraBorealis

Nu är det dags för två veckros semester för min del, så nu kommer ni inte att se röken av mig på ett tag Tror jag... det här är ju som ett gift, FL alltså! Kanske inte kan hålla mig borta så länge trots allt! Vi får väl se...

Välkommen till alla nya i alla fall och trevlig sommar till er alla. Sköt om era magar så hörs vi!

• Missboss

Nä, nu skiter jag i jobbet och far hem. Varför sitta här sista 25 minuterna och bara längta.. NU GÅR JAG PÅ SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sticker iväg till nästansjö i morgon och tar Åsele marknad på söndag. Ha en skön helg nu alla tjejer för jag kommer att vara borta härifrån nu ett tag..

AuroraBorealis: Ha en skön semester!!!!
    Ica S: De veckorna går for, lovar!!!

Kram

Camilla

• Mjölk

icaS: OK, tack för hjälpen!

Lyllos ni som går på semester! Jag är mycket avundsjuk! Ha det så skönt!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?