Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Jag kommer att jobba hela sommaren och får förhoppningsvis ledigt i slutet på augusti, pga husbygget + att mannen jobbar ända in till augusti.
IcaS: Du och jag får ha som uppdrag att hålla denna tråd igång när andra är på semester   

Hoppas att alla får en härlig semester. Själv börjar jag jobba på måndag igen efter 3 veckors semster. Men förhoppningsvis har man ju en härlig mammaledighet i januari att se fram emot!

Hejsan! Den här tråden har jag inte sett förut. Jag är en umebo som ska ha barn i januari!
Just nu är jag visserligen inte i Umeå, eftersom jag jobbar och sliter i Värnamo...kommer härnerifrån, nämligen. 
Är mkt avundsjuk på alla som går på semester....längtar efter den tiden då man äntligen slipper sommarjobba! Eller vadå, det räcker ju attlängta bara till mammaledigheten!

Idapida:
Välkommen till vår tråd o grattis!
Som tur är så är vi några som INTE har semester nu, så då har man ju någon att "snacka" med här!

Hur mår alla mammorna då?? 
Själv mår jag förvånansvärt bra...äter inte mer, mår inte illa, är inte sååååå trött....raka motsatsen till då jag väntade Hugo!!!!
Visst måste detta betyda att jag får en tjej denna gång??? Va va va??  Räknar kallt med att ni VET svaret..hehehe
  Räknar kallt med att ni VET svaret..hehehe

Hej alla!!
jag har ingen direkt koll på hur det här forumet funkar än men jag lär mig nog =) 
Jag bor just nu i skogås men är norrlänning från början , i Oktober så flyttar vi upp till Tväråbäck , vännäs. 
Vi känner inte många där min mamma några kusiner som är yngre än mig och deras föräldrar så jag vill hemskt gärna lära känna lite folk!!
Gärna nya mammor (och gamla =) ) eftersom vi väntar vår första i mitten av december!
Kram

Lägger in sista tillskotten på listan, FiaÅkotten samt Idapida. Välkommen hit!! Om ni vill så får ni gärna kopiera lista och skriva in ålder och vars ni bor.
December:
17. FiaÅkotten 
18. fjunfjunet
Januari:
5. Mie
7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
8. lenfre
11. ana1979
12. Bergeli
14. Idapida
18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
26. Lisabetta
Februari:
2. Äntligen bebis
5. Icas (36 år, H-sund)
11. Missboss (28 år, Teg)
14. Sussieohl 
19. Jummie
26. blond lucia 

Hallo allesammans!!!
Hur står det till för alla?? Här är det bara toppen, mår kanon helt enkelt förutom att jag är snuskigt trött. Är värre än pensionärerna *skrattar* Måste sova middag samt att senast halv elva går startskottet för sängen. Redan vid åtta igår kväll så kände jag att nu måste jag lägga mig och sova. Höll ut till elva   

Har varit uppe i Vilhelmina i helgen och sen stannade vi av på Åselemarknaden på vägen hem idag. Det var inte mycket som fanns där *besviken*
FiaÅkotten: Jag jobbar i vännäs men bor här på teg. Tväråbäck är fint!!
Jummie: Det där är knepigt.. En kompis till mig har mått som en sork och kräkts i 7 månader med alla barnen, 2 flickor och 1 pojke. Själv har jag blivit spådd att första ska bli en flicka, gjorde ringtestet där det sa att första skulle vara en flicka och andra en 
pojke. Drömde 2 dagar innan bim att det kom en död släkting till sambon som sa: VAd trevligt att träffa dig som är gravid med en dotter men du vet inte om det.  Sambon är helt övertygad om att det blir en pojke. En tjej finns inte med på hans karta *flinar*
Mjölk: Jag sviker inte även om jag har semester   NÄr blir du ledig då?
  NÄr blir du ledig då?
ana1979: Du har ju haft kanonväder iaf. Bättre än hur det verkar se ut för min första vecka *suckar*
Idapida: Det är inte så länge kvar innan vi alla kommer att vara mammalediga   Oftast brukar man inte hinna med och så är vi där. Lycka till med jobbandet?
  Oftast brukar man inte hinna med och så är vi där. Lycka till med jobbandet?
Sofia76: Du har ju åtminstone husbygget att se fram emot *avis* Vårat ligger i plannämden just nu och det kommer nog inte att hända mycket förrän i september kanske. Så september, oktober nästa år så kanske vi har vårat hus om allt går som det ska *suckar*
Oj vad långt det blev *L* Ha en skön kväll nu!!! 

missbloss: oooo va spännande att bli spådd! hoppas att det stämmer då  

har gjort ringtest jag med...första skulle bli en pojke (det blev det ju) andra skulle bli en tjej..så vem vet  Har även gjort det kinesiska här på FL o det stämde då när jag väntade Hugo o nu säger den att det ska bli en flicka...
  Har även gjort det kinesiska här på FL o det stämde då när jag väntade Hugo o nu säger den att det ska bli en flicka...
blir nog uppriktigt förvånad om det INTE blir en tjej