• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • icaS

jummie: Var in och kollade på den och den verkar ok och som Fia så så behöver ju ínte billigt betyda dåligt, men jag förstår att du blir skeptisk...... men det var ju 2 års garanti på den.

• Missboss

Fia: Funkar för mig!!!

Bergeli: Tack för tipset!!!

• FiaÅkotten

jummie hmm jag köpte en för 2795 inkl skötväska och duolift och allt vad det nu var, en modi. hittade även vagnar på en annan sida som inte alls kostade mkt som jag valde mellan hört mkt bra saker om dem båda men den du hittat har jag inte hört mig för om av naturliga orsaker =) fråga runt lite kanske nån som testat =) jag funderar på babystygans babyskydd men får ingen respons om den är bra eller inte osv....

Missboss grejt!

• sofia76

Jag kan tyvärr inte komma på fikat, svärföräldrarna kommer på besök...

• ana1979

Nej, Sofia va trist! Ska vi ta den dan ialla fall eller?

• jummie

FiaÅkotten: alla babuskydd som säljs i Severige är godkända o genomgått alla tester!! Det du bör kolla är om den passar din bil...vissa bilar har för korta bälten eller så kan det vara så att stolen måste vara fram o det kanske inte går om du har airbag!

• ana1979

jummie: Tycker att vagnen såg fin ut. Den såg smidig ut och det är ju bra. Priset var ju också nice.

Ska åka på 40 års kalas nu och äta maaaasor av god mat. Ska vräka i mig sötsaker. mmmm.

• jummie

kollade in deras priser...Barnens Hus rukar ha driver på babyskydd o jag gav inte mer än 700 för mitt där..Acta Graco eller vad de nu heter

• FiaÅkotten

Jummie hmm barnenshus sa du? aldrig varot på nån sån... så långt till dem här i 08 omr. men hade tänkt gå dit i umeå så kan ju kolla där =)

• FiaÅkotten

Dem som kan måndag 22/8 17.30

Jag dårå (fia)
    Äntligen bebis
    Ana 1979
    Missboss
    IcaS

var det inte nån mer? Jummie?
    om fler kan på tisdagen så funkar det också för mig iaf... annars kan man ju göra det igen juh =)

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?