Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Jobbar tre helger i rad nu så en vardag är bättre för min del. Hur är det för er andra? Längtar efter den berömda kladdkakan på mekka!
Lisabettan:
Vad kul att få höra hjärtljuden!!! Skönt att du får dropp också, så att du mår bättre!!!
Nu är det 15 dagar kvar till bröllopet! Det börjar arta sig med alla små deteljer, fast musiken borde vi bli klara med snart. Och festprogrammet, och bordsplaceringen. Vår toastmaster (min sambos bror) ville faktiskt göra bordsplaceringen, så det är ju skönt! Vi behöver bara komma med information om gästerna (de han inte vet något om).
Och min klänning är på väg från Kina! Fick bilder på den och den är verkligen jättefin! Ser nästan precis ut som originalet!! Har fått ett trackingnummer på paketet så jag kan följa dess väg till Sverige!!!
Mjölk: Vad härligt att klänningen är på väg. Dagen D börjar närma sig...
Dagens tips!
Idag börjar rean på Babyproffsen med märkena Emmajunga, Brio och Teutonia.
Ligger på Björnvägen 1 (Mariedal).
Ha en bra dag!!
ooops rea...*gnuggar mina händer* fast jag tror inte att de har en sån vagn som jag vill ha...måste ju ha en syskonvagn nu
vill inte ha de där breda asen då kommer man ju inte in på en enda affär!
Jummie:
Ha ha ha! Du har helt rätt kan även tänka mig att de som äger dessa vagnar får lite arga blickar då och då. Tar ju upp hur mkt plats som helst.
Shit vad åskan går.
Haha där har ni för att ni bor nära stan....... här i Holmsund skiner solen
Ja, dagen D närmar sig för mej!!! (angående bröllopet då
)
Min kusin vill sälja vagn med tillbehör till oss. Det är en Brio Kombi -02 med alla dess tillbehör. Vet ni något om den vagnen?
Bergeli: Tack för tipset, ska åka och titta vad de har.
mjölk haru möjligtvis kanske nån litten bild på klänningen?? sååå nyfiken på sånt jämt =) så kul för er att det närmar sig =)
Har förresten hört många som gillar brio kombi ska nog vara en bra vagn får du den till bra pris så slå till! skulle jag gjort!
Jummie hurdan vagn vill du ha då? en lång istället för bred? eller somjag hade när jag var liten och åkte på brorsans vagn en stol på hans liggdel =) mamma kan inte ha sett mkt hon är 156 lång hihihi...
men vad finns det att välja på annat än ganska breda syskonvagnar? Ja och dom lååånga..? (OM man nu kanske vill ha ett syskon nån gång kanske)