Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Mjölk: Eran bröllopsresa blir nog jättemysig. Vi hade tänkt åka utomlands men det slutade i svärföräldrarnas stuga utanför Storuman och det var jättemysigt. Förstår att många tyckte att det lät tråkigt men huvudsaken är väl att man själv tycker att det känns bra! Börjar närma sig för er nu!!
Äntligen bebis: Tycker att det lät super mysigt. En bröllopsresa tycker jag spelar ingen roll vars den är utan tanken är väl att man ska umgås tillsammans och mysa. Fira nästa steget i livet så att säga.
Hej allihopa!
Är just hemkommen från mitt daterings UL och allt såg bara bra ut! Vilken enorm lättnad man kan känna alltså, har nog varit mer orolig än jag trott inför det där UL'et...
Det var helt fantastiskt att få se den lill* sprattla omkring och krumbukta sig där inne. Och att få bekräftat en gång för alla att man verkligen ÄR gravid och att det verkligen FINNS något där inne
Ibland har man ju lite svårt att verkligen tro att det är sant!
Och att man kan se så mycket! Man kunde till och med se hjärtats fyra olika kammare!! Jag är helt förundrad....
Våra egna beräkningar om BF-datum stämde också rätt bra. Blev bara flyttad en dag så nu är vårt nya BF datum sat till den 6/1 2006. Sambon var rätt nöjd han också. "Det blir nog en fotbollsspelare det där", sa han nöjt efter att ha sett lill*n kicka på som bara den
Iiiih, jag är så glad
Ni som inte gjort UL än har verkligen något fantastiskt roligt att se fram emot!!!
Ha en bra dag alla!!!
Så jag får väl justera listan lite också
December:
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
18. fjunfjunet
28. Srattmoster
Januari:
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
6. Auroraborealis (32 år, Öst på Stan, 1:a barnet)
8. lenfre
11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
12. Bergeli
14. Idapida(27 år, Haga)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
ÅÅ just hemkommen från Neftertiti...3 timmars behandling...fotvård, massage, färgning av frans o bryn o ansiktsbehandling!!
Är som en ny människa helt enkelt
Auroraborealis: grattis till UL!! Visst är det härligt...o en smula omtumlande
missboss. då förstår jag kanske lite bättre =)
Ska jag vara ärlig så har jag redan tänkt tanken på jobb =) hihi... har tänkt jobba extra så fort som jag känner att jag kan tänkte ta nätter... alltså till sommaren typ.. ev då och då innan OM det funkar. Min plan är ju att plugga upp mab och natur b och sen läsa till ssk och jag tänkte jobba medans jag läser upp de två första så vi kanske kan komma överens =)
Aurora borealis Kul med UL, det vlir så mkt mer verkligt då! och jag lärde mig känna igen sparkarna och fosterrörelserna öht. när jag kände och såg samtidigt, det var då jag blev säkerpå att det var liten jag kände =)
Jag var med AuroraBorealis på lunchen och då gick vi in på Lindex för hon skulle visa vad hon köpt. Nu kunde jag inte hålla mig längre!!! Jag har shoppat mammakläder idag, det blev 1 par svarta linne byxor och ett vitt linne! Jag känner mig riktigt nöjd. Tänk att man ska bli mamma!!!!!
Äntligen bebis:
Ja inte behöver man resa långt för att få det mysigt! Vi ville verkligen ha lugn o ro efter bröllopet och det tänkte vi att vi inte skulle få utomlands. Men senare i höst (oktober tror vi) tar vi nog en runda till t.ex Italien, där har vi aldrig varit.
Någon som har tips på var man kan åka i Italien i oktober och vad man kan göra?
LÄste om att ni varit eller skulle fara på ansiktsbehandling.
Tips: Vänta inte för länge med att gå på sådant. Jag hade i fjol fått presentkort när jag fyllde år i maj, gick i början av juni och höll på att få spader. Visst är det jätte skönt att få behandling, men inte när man är HÖGGRAVID (fick sonen i slutet av augusti).
Hade svårt att ligga på rygg, svettades och det var en enda jämn plåga i 1½ timme.
Här ska ul ske på tisdag till veckan. LÄNGTAR. Har ju kännt sparkar ett tag nu och det är även så att man kan känna dem med handen. Än har inte sambon varit i närheten så han har fått uppleva det, men det kommer nog snart.
Nu har sonen vaknat så vi drar nog iväg och handlar lite på maxi.
Firar idag vår 3 förlovningsdag förresten
. Ska nog beställa lite kinamat på take away. GOTT...
Ha en bra dag allihop.
Strattmoster grattis på 3 årsdagen då eller hur man ska uttrycka sig =)