Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Fia: Nästa sommar så jobbar jag ju inte men jag kan hänvisa dig till mina kollegor med namn och nummer. Så ska vi nog lösa jobb till dig nästa sommar.
Missboss det är grejt =) det är ju inte ofta arbetsgivare tackar nej till timanställda iaf inte natt...
Fia: Iofs, så är det inte på så många ställen inom handikappp vi har vaken natt. Det är bara på 5 ställen av typ 20 som vi har vaken natt. Iofs så kan jag även hänvisa till ÄO om du hellre skulle vilja vara där. Natt har aldrig varit några problem att ordna.
Missboss spelar inte så stor roll men jag vill ha natt och ev då och då dag/kväll men ja om man ska plugga är det perfekt, dessutom slipper man en massa intriger som alltid är på dagen och det är bra om man är hemma med bebis mestadels av tiden =)
*är sanslöst uttråkad och oföretagsam idag*
Verkar som att det är många som har internet på jobbet och kan surfa runt på dagarna. Företaget jag jobbar på har någon konstig policy att det är bara vissa som får ha det. Inte jag, Snyft. ): Kikar in på kvällarna istället.
sitter hemma när jag är här... men har ju å andra sidan vart sjukskriven ett tag...
vad jobbar du med ana?
Angående fikaträffen!!
Vilka kan nån dag mellan 18-27 /8?? förlängde resan lite... vill ävn gärna ha lite guiding genom stan =)
Är biomedicinsk analytiker så jag jobbar på lab. Har då inga större planer än i augusti så jag kan.
just det det var du det . jag frågade ju om jobb men sen så svrade flera på sammagång och det blev en enda röra...
Grejt! då får vi gå till det omtalade mekka och äta kladdkaka!!! =)
ptja jag är ju mammaledig redan så jag är med på en fika i augusti!!
Har inga större planer för augusti annat än operation den 16/8 men det är ju bara handen så den ställer väl inte till några större besvär. Så jag är öppen för det mesta och jag längtar efter kladdkaka