Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Prövar en tid då. 
Måndagen 22 augusti kl17.30 fika på mekka? (som jag gärna vill ha en guide till då jag hittar som en vilsen förvirrad ko mitt i city...)
Vilka kan och vill då?
ana1979:'
Det var så lite.
 Hittade du nått ?
Mjölk: Var inne och tittade på din klänning och den var ju jättefin! Vilket kanonpris också!
Var på babyproffsen i början på veckan och kikade lite på vagnar men de sa att rean bara skulle vara  500 kr/ vagn och 30% på tillbehören så då väntar vi hellre på 2006:orna.  
22 augusti kl 17:30 funkar bra för min del. Hur är det för er andra?
Bergeli: Det blev inget idag. Sambon vill vänta till efter ultraljudet som ska göras på Onsdag. Ska väl fara och kika lite imorgon, men det blir inget köp innan vi vet att allt är bra. Är det som äntligen bebis skriver att det bara är 500 kronor/vagn, då väntar vi också på 06:orna.
Datum och tid för fikat passar mig bra också.
FiaÅkotten: nja inte en sån fär som är typ 3 meter lång...det måste ju finnas nån mer moderndesign som de kan sitta två i...har hittat en länk till en jag kan tänka mig! Men den var så billig att jag blir lite lur på att det bara är skräp..fast det är klart..kommer väl inte använda den mer än de första 3-4 månaderna!!
Ana1979: Jasså det var inte mer rabatt än så. 
Ska själv på Ul på måndag och har väl börjat bli lite nervös. 
Resonerar precis som dig med att vänta med diverse inköp till efter Ul. 
Barnens Hus brukar ha större reor, har för mig att de börjar snart de med...vi fick 1500 i rabatt på våran vagn!
Brukar inte Barnens Hus barnvagnsrea börja typ september-oktober, vi köpte vår vagn i oktober och fick ca 1800 kr i rabatt.
FiaÅkotten : Måndag den 22/8 är helt ok för mig, ser fram emot kladdkakan  

Vad bra att det verkar funka för alla =) 
eller ja iaf för många!
Jummie ja billigt behöver ju inte vara dåligt =)  vår vagn var billig och den verkar då bra =) 
FiaÅkotten: nä men denna är vääääldigt billig....
www.babystugan.com/product_info.php&products_id=884&osCsid=c7fa2df08ecd1914f335927ba00ddf28