• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • FiaÅkotten

grejt grejt grejt!!

Vilken som av dagarna passar bra försäkerhetsskull så vore det bra att bestämma innan jag åker för mammas dator är inte den bästa... och inte heller den mest pålitliga...

• FiaÅkotten

icaS får man fråga vad som hänt med handen?

• icaS

Jag bröt handleden 15 januari 2001 och jag har fortfarande stor smärta och liten rörlighet pluss att det "smäller" i handleden när man använder den

• FiaÅkotten

åh fy hoppas verkligen den blir bättre nu då!

• Äntligen bebis

Jobbar den perioden men mest dagtid, så kom gärna med ett förslag så får vi se hur många det funkar för!?

• Mjölk

FiaÅkotten:
    Då får DU äta kladdkaka för MEJ den här gången! Men som sagt innan, ät ingenting innan!!!

• Missboss

Om vi tar fikat på kvällen så är jag lätt med. Börjar jobba nu på måndag Jag förkortade ju semestern med 1 vecka men det gör inte så mycket. Har ju tänkt att gå på ledighet i början eller i mitten på januari. Lutar åt just vid årskiftet *glad* Jag ser mitt slut där!!!!!

• FiaÅkotten

Mjölk ska jag göra =) är bra på att äta kladdkaka =)

Äntligenbebis svårt att komma med konkret förslag juh... helgen eller mitt i veckan? helgen kanske är bra? då kan man kika på stan också om nån har tid å lus vill säga...

Missboss helgen?

• Mjölk

ana1979:
    Jag jobbade också som "BMA" eller rättare sagt laboratorieingenjör på labb, närmare bestämt virusenheten, Karolinska universitetssjukhuset, Stockholm. De hade ingen sådan policy, men inte hann jag kolla nåt på datorn! Det var bara jobba, jobba, jobba! Är så glad att jag sade upp mig!

• Missboss

Fia: Eller om man tar det runt 17-, 18-tiden så hinner jag komma hem och äta middag.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?