Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Har som så många andra tänkt på dej mkt o HUR man klarar av sånt här??!!
    Ja minns när det stod i tidningen att du började på att vakna upp o skulle få reda på detta fasansfulla..JAg led med dej o funderade mkt på hur det skulle gå för dej framöver.
    Måste säga att jag blev glad när jag ser att du är här med oss.
    Vet ej vad jag ska säga lr skriva som passar o inte passar men du ska veta att du finns i mina tankar dagligen!!
    Skickar dej en stor varm kram!

• faster

Emma...vet ej om du tar illa upp men jag har sett att din dotter hade ett handikapp..får jag fråga vad det var??
    De är så söta båda dina barn!
    Du ska vara stolt över dem o det vet jag att du är...
    Är helt säker på att de vakar över dej däruppe.

• faster

Tusen tack för att du villa svara mej på min fråga...var det inte jobbigt för henne när max tex fick lite godis o så eller var hon så klok att hon förstod...må ju vara lättare om hon var ensam inte bli frästad o så meanr jag..
    Håller alla tummar o tår för att hon får livslångt fängelse!!
    Måste vara fruktainsvärt att behöva se henne gång på gång o veta vad hon gjort!!
    Sänder dej en stor varm kram....
    även om jag vet att den räcker...Tänker på dej!!

emmy840508 skrev 2008-10-08 00:22:01 följande:
    Imorgon ska vi till tingsrätten igen. Få veta hur det gick på rättspskyk för henne. Det är nervöst att sitta i samma rum som henne igen. Kanske e därför jag e uppe fortfarande fast klockan snart e halv 1 och vi ska upp 8 imorgon. Hon är skyldig enligt tingsrätten och självklart mig med, jag har ju sett henne. Men vad hon får för påföljd.... det återstår att se. Jag önskar bara att det blir livslångt.
  • faster

håller fulständigt med dej!1De är ju tyvärr vad stackars Emma fått......
    Undrar om det finns nån som helst rättvisa här i världen,,,,finns egentligen inte straff nog för vad hon ska få...

nonayti skrev 2008-10-08 00:44:02 följande:
    hoppas hoppas att det blir sista gången du måste se henne och efter det får hon aldrig komma ut och se dagsljuset... hoppas hon får inte bara ett livs utan flera livs fängelse.....tänker på dig
  • faster

Hej!
    Vill bara säga att jag tänker på dej idag.Hoppas du kunde sova nån liten timma inatt.
    Ser fram emo o höra från dej igen.
    kram

• faster

är det någon här som vet vilken tid det är idag??Kan ej sluta tänka på stackars Emma....
    Kollade i kvällstidningarna men såg inget om detta...

• faster

Emma...du är ett stort ljus i våra liv det kan jag lova!!var in o läste lite o när jag läste om att du ska göra lapptäcken brast jag ut i gråt ...såååååååååååå fint!!
    Lycka till idag...ige.n...

• faster

Tack...
    Håller alla tummar o tår för att det går vägen idag o att det sen är ett slut på detta...
    vad det gäller tyskan menar jag...
    Emma får u desvärre leva med detta resten av sitt liv men det må ju kännas lite lättare om hon slipper träffa henne...

Jalica skrev 2008-10-08 09:40:13 följande:
    Svar på #564
    Kl 10.00 börjar det....
    Shirley skrev 2008-10-08 09:30:20 följande:
    Står lite på vlt.se men ingen tid.
  • faster

läser nu att ni ej fick nån dom idag!!
    Stackare...som om ni inte redan gått igenom mer än vad en människa behöva så ska ni behöva vänta ytterliggare nästan en v!!
    BEDRÖVLIGT!!
    Är ju helt självklart vad som ska dömas...(tycker ju jag iaf)

KRAAAAM

• faster

Har nu varit inne o läst på minnessidorna du är enorm va fint du gjort åt dem!!
    Du skriver att ni får nu 8v utan nåt speciellt o göra..varför just 8v?
    Kan ni inte resa bort ett tag lr det kanske ej går?
    Naturligtsvis behöver du ej svara om du ej vill!!

Ps...fattar ej att en så liten go tjej kan förstå att välling är mitt godis..sååå underbart!
    Det visar ju oxå vilken fin mamma du är!

Svar på tråden Mina två änglar